پشتیبانی از ارزهای دیجیتال به گوگل فایننس اضافه شد!

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال به گوگل فایننس اضافه شد!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2079 نفر

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال به گوگل فایننس اضافه شد!

گوگل فایننس قیمت ارزهای دیجیتال را به وبسایت خود اضافه کرده است. این بخش “کریپتو” (Crypto) نام گذاری شده و در بخش “مقایسه بازارها” در کنار بازارهای سهام و ارزهای فیات قرار گرفته است. این بخش اطلاعات مهمی را در خصوص قیمت ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش ارائه می دهد.

گوگل فایننس

گوگل فایننس

طی سال گذشته بازار ارزهای دیجیتال با ورود سرمایه گذاران و شرکت های بزرگ، بیش از پیش توجه مردم را به خود جلب کرده است. مشارکت این سرمایه گذاران باعث عبور ارزش بازار ارزهای دیجیتال از یک تریلیون دلار در ماه ژانویه شد.

اقدام گوگل فایننس باعث اطمینان خاطر کاربران به بازار نوپای ارزهای دیجیتال خواهد شد. این اقدام در حالی صورت می گیرد که یوتیوب که متعلق به شرکت مالک گوگل یعنی آلفابت (Alphabbet) است، به طور مداوم و مستمر محتوای آموزشی و خبری این عرصه را سانسور کرده است.

میزان معاملات خرد و علاقه سرمایه گذاران نهادی در سه ماه اخیر به سرعت در حال رشد بوده است. به گفته هستر پیرس (Hester Peirce) از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، با حضور و مشارکت فعال شرکت های بزرگی مانند تسلا و مسترکارت در ارزهای دیجیتال نیاز به قوانین شفاف تر بیش از پیش احساس می شود.

قطعا با رونق گرفتن و داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال،‌ نیاز به قوانین و دستورالعمل های شفاف تر افزایش خواهد یافت. در این بین، پیرس اعتقاد دارد که دولت جدید بایدن می تواند نگاه تازه ای به قوانین و نظارت بر ارزهای دیجیتال داشته باشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx