پلتفرم آفلاین معامله ارزهای دیجیتال AlloHash، از طریق پیام کوتاه!

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1661 نفر

 پلتفرم آفلاین معامله ارزهای دیجیتال AlloHash، از طریق پیام کوتاه!

کمپانی AlloHash اولین پلتفرم آفلاین ارز دیجیتال خود را معرفی کرد. جایی که کاربران می توانند بدون نیاز به اتصال اینترنت، ارزهای دیجیتال خود را خرید و فروش کنند.

بیش از ۱۰ سال است که صنعت ارزهای دیجیتال وجود دارد و با وجود اینکه این حوزه از زمان انتشار بیت کوین بسیار تغییر کرده است، یک چیز همیشه ثابت مانده است: همه چیز به صورت آنلاین اتفاق می افتد!

اما اکنون، اخباری رسیده است که می گوید،‌ آنلاین بودن معاملات و امور مربوط به ارزهای دیجیتال در حال تغییر است و قرار است بصورت آفلاین هم اقدامات مربوط به معاملات انجام شود.

همانطور که می دانیم معاملات ارز دیجیتال، از نظر سرعت در معامله، دارای مشکلات خاصی است. زیرا گاهی اوقات تأییدات از بلاکچین طولانی می شود و به دلیل ازدحام شبکه، مدت زمان آنها افزایش می یابد.

پلتفرم AlloHash با استفاده از گزینه های برنامه نویسی خود قصد دارد کل مشکلات فرآیند معاملات را با انتقال آفلاین برطرف کند.

از طریق این سیستم، تمام معامله گران برای انجام معامله نیاز به برقراری تماس یا ارسال پیام کوتاه دارند. این مسئله باعث رفع ازدحام شبکه، افزایش سرعت تراکنش و حتی کاهش هزینه های مربوط به اینترنت می شود.

AlloHash به هیچ یک از مشخصات و جزییات حساب کاربری احتیاج ندارد و به معامله گران فقط رمز عبور داده می شود که برای تأیید انتقال به آن احتیاج دارند.

کل فرآیند معاملاتی، از طریق پلتفرم AlloHash انجام می شود. جایی که کاربران قادر خواهند بود ارزهای دیجیتالی خود را ثبت نام و مدیریت کنند، معاملات خود را مشاهده، ردیابی و تجزیه و تحلیل کنند، یا محصولات یا خدمات دیجیتالی را بفروشند.

پلتفرم AlloHash به معامله گران حرفه ای و همچنین تازه کار و جدید، یک رابط کاربر پسند و ساده را ارائه داده است تا افراد فاقد اطلاعات، بدون ابزار مورد نیاز برای انجام معاملات، بتوانند به آسانی از این تکنولوژی بهره ببرند.

تیم خدمات مشتری این پلتفرم، به کاربران اطمینان داد که همه عملیات، بدون مشکل انجام می شود.

AlloHash با حذف ضرورت اتصال به اینترنت، کاربران را به استفاده گسترده تر از این پلتفرم آفلاین تشویق کرد.

این تکنولوژی به ویژه در مناطقی که سرویس اینترنت محدودی دارند، عالی خواهد بود. همچنین زمان انتقال به زیر یک ثانیه کاهش می یابد و هزینه ها تا حد زیادی کاهش می یابد یا حتی به صفر می رسد.

این پلتفرم در اواخر سال ۲۰۱۷ طراحی شد و تیم آن در اوایل سال ۲۰۱۸ تشکیل شد و در حال حاضر در مراحل نهایی توسعه آن می باشد.

نسخه آفلاین و آنلاین کیف پول در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد و همچنین کمپانی آن قصد دارد توکن اصلی (ALH) خود را در صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال لیست کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx