بلور (BLUR) چیست؟ | معرفی رمزارز بلور

بلور
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 6900 نفر

رمزارز بلور چیست؟

رمزارز بلور (BLUR) توکن حاکمیتی Blur است، یک بازار و پلتفرم جمع‌آوری توکن‌های غیرقابل‌معاوضه (NFT) که ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند فید قیمت لحظه‌ای، مدیریت پورتفوی و مقایسه NFT‌‌ها در چند بازار را ارائه می‌دهد. تیم این پروژه مدعی است که جستجوگر NFT سریع‌تر و همچنین رابط بصری‌تری نسبت به سایر پلتفرم‌های مشابه دارد. در نتیجه، بسیاری از معامله‌گران حرفه‌ای NFT به‌طور فزاینده‌ای ترجیح می‌دهند از Blur برای فعالیت‌های معاملاتی خود استفاده کنند.

بلور پس از راه‌اندازی در اکتبر ۲۰۲۲، زمانی که وعده ایردراپ توکن‌های BLUR را به کاربران برتر پلتفرم داد، مورد‌توجه قرار گرفت. این رمزارز به‌طور خاص برای برتری در حوزه‌هایی طراحی شده است که دیگر پلتفرم‌ها در آن نقص دارند؛ به‌ویژه در حوزه حق مالکیت سازندگان NFT که بحث‌های داغی دارد. این برنامه برای ایجاد انگیزه، با ارائه توکن‌های بلور اضافی به افرادی که برای حق مالکیت هزینه می‌کنند، از افراد خلاق حمایت و پشتیبانی می‌کند و تلاش می‌کند تا تعادل عادلانه‌ای بین سازندگان و معامله‌گران برقرار کند.

علی‌رغم اینکه برای معامله‌گران حرفه‌ای طراحی شده است، تازه‌واردان به بازار NFT نیز می توانند با کمی تلاش جهت یادگیریِ نحوه استفاده از این پلتفرم، از ویژگی‌های مختلف و ویژه آن بهره‌مند شوند. قابل‌ذکر است که این پلتفرم هیچ کارمزد معاملاتی برای فروش NFT ندارد.

توکن BLUR چه کاربردهایی دارد؟

از کاربردهای توکن BLUR می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. پرداخت هزینه‌های سرویس Blur

۲. پرداخت هزینه‌های تبلیغات Blur

۳. پاداش به کاربران

۴. محافظت از کاربران (با استفاده از توکن BLUR، کاربران نیازی به ارائه اطلاعات حساس مانند شماره کارت اعتباری خود ندارند، و به‌جای آن می‌توانند با استفاده از توکن BLUR به‌سادگی هزینه‌های خود را پرداخت کنند.)

۵. مشارکت در توسعه Blur (با استفاده از توکن BLUR، کاربران می‌توانند با شرکت در نظرسنجی‌ها به توسعه آن کمک کنند.)

در نهایت باید گفت که به‌طور‌کلی، توکن BLUR به‌عنوان یک ابزار پرداخت و ارزش‌آفرینی در پروژه بلور Blur مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این توکن، کاربران می‌توانند به‌طور امن و محافظت‌شده، از سرویس‌های Blur استفاده کنند و در عین حال به توسعه پروژه بلور و بهبود آن هم کمک کنند. طبیعی است می‌توان با نوسان‌گیری یا هولد آن در بازار کریپتو هم، از آن استفاده بهره برد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx