چرخه صعودی بعدی بیت کوین کی خواهد بود؟

چرخه صعودی بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 999 نفر

چرخه صعودی بعدی بیت کوین کی خواهد بود؟

در بحبوحه روند نزولی و حاکم شدن ترس بر بازار ارزهای دیجتال، بسیاری از تریدرها و سرمایه گذاران مشتاق هستند که بدانند بیت کوین چه زمانی دوباره اوج خواهد گرفت. دو جون (Du Jun)، یکی از بنیانگذاران صرافی هوبی (Huobi)، در مصاحبه ای با CNBC، نظرات خود را در این خصوص بیان کرد. به اعتقاد او، چرخه صعودی بعدی بیت کوین در زمان هاوینگ سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

نظریه هاوینگ بیت کوین

به گفته جون، هر چهار سال یک بار یک چرخه وجود دارد که ارزش BTC را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به دنبال آن، یک بازار صعودی و متعاقباً یک بازار نزولی شکل می گیرد.

در کریپتو، هر چهار سال یک چرخه وجود دارد و این با هاوینگ BTC تکرار می شود. در سال ۲۰۱۲ نیمی از بیت کوین وارد گردش شد. و در سال ۲۰۱۳ یک بازار صعودی وجود داشت که ارزش BTC از ۲۰ دلار به تقریباً ۲,۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۳ افزایش یافت. پس از آن بازار نزولی بود. در سال ۲۰۲۰، هاوینگ سوم منجر به صعود سوم شد. بازار در سال ۲۰۲۱، که قیمت بیت کوین را از حدود ۳,۰۰۰ دلار به ۷۰,۰۰۰ دلار افزایش داد.

دشواری پیش بینی قیمت بیت کوین

با این حال، دو جون به این مسئله اذعان می کند که به دلیل وجود عوامل بسیار که بر بازار تاثیرگذار هستند، پیش ‌بینی زمان وقوع یک بازار صعودی بسیار دشوار است. با در نظر گرفتن نظریه فوق، وی باور دارد که اگر این چرخه ادامه داشته باشد، ما اکنون در مرحله اولیه یک بازار نزولی هستیم.

از جمله عوامل فوق، جون به مسائل ژئوپلیتیکی مانند احتمال وقوع جنگ بین روسیه و اوکراین و همچنین مشکلات ناشی از همه گیری کرونا اشاره کرده که بر بازار تأثیر منفی گذاشته اند. در نتیجه، اگر بیت کوین از الگوی هاوینگ تبعیت کند، جون پیش بینی می کند که چرخه صعودی بعدی بیت کوین در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

به نظر شما چر‌خه صعودی بعد بیت کوین چه زمانی خواهد بود؟ تحلیل های خود را در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx