چشم انداز بلند مدت سرمایه گذاری در ترون (TRX)

چشم انداز بلند مدت سرمایه گذاری در ترون (TRX)
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3986 نفر

چشم انداز بلند مدت سرمایه گذاری در ترون (TRX)

ترون (TRX) ارز دیجیتالی است که در سال ۲۰۱۷ به عرصه ارزهای دیجیتال ورود کرد. با رشد سریع سرمایه بازاری اش، این ارز دیجیتال موفق شد خود را در بین ۱۰ ارز برتر جای دهد. به همین دلیل، پیش بینی ارزش این ارز به موضوع داغی بین علاقه مندان و تریدرهای این رمزارز تبدیل شده است.

در تاریخ ۷ سپتامبر سال ۲۰۱۷ عرضه اولیه ترون با قیمت ۰.۰۰۱۹ دلار به پایان رسید. در عرض یک هفته، ارزش این رمزارز به پایین ترین سطح خود یعنی ۰.۰۰۱۰ دلار رسید.

مانند همه ارزهای دیجیتال، ترون نیز شاهد نوسانات بسیاری بوده است. اما با پیشرفت هایی که ترون در سال ۲۰۱۸ داشت، این ارز موفق شد ارزش خود را به ۰.۳۰۰۶ دلار افزایش بدهد.

در اواسط آگوست سال جاری میلادی، ترون به عرصه دیفای ورود کرد. و در اوایل سپتامبر، جاستین سان، توسعه دهنده این ارز اعلام کرد که دارندگان ترون می توانند با استیک کردن ارزهای خود در ماینینگ توکن سان (Sun) فعالیت کنند. همین خبر باعث افزایش قیمت ترون به ۰.۰۴ دلار در اوایل ماه سپتامبر شد.

براساس خبری که کوین تلگراف منتشر کرده است می توان با استیک کردن ترون در پروژه های مختلف سودی بالغ بر ۱۱٪ را کسب کرد.

نزخ سود دهی فعلی پروژه های دیفای

نزخ سود دهی فعلی پروژه های دیفای

ترون در سال ۲۰۲۱

براساس پیش بینی کوین لایکر (CoinLiker)، ارزش ترون در سال ۲۰۲۱ می تواند به بیش از ۰.۱۹ دلار و تا سال ۲۰۲۵ تا ۰.۵۵ دلار رشد کند.

چشم انداز بلند مدت ترون

به نظر می رسد که CoinSwitch در خصوص آینده این رمزارز خوش بین تر است و پیشبینی ۰.۷۵ دلاری را برای ترون در ۵ سال آینده دارد. از نظر CoinSwitch، ترون یکی از رمزارزهایی است که در مقایسه با رقبای خود بیشترین جای پیشرفت را دارد. CoinSwitch احتمال می دهد که تا پایان سال ۲۰۳۰ ارزش این ارز به ۱ دلار برسد.

حتی در بدبینانه ترین حالت پیش بینی CoinSwitch، دارندگان ترون با در نظر گرفتن قیمت فعلی این رمزارز (۰.۰۲۵ دلار) می توانند سودی ۷۰۰ درصدی تا پایان سال ۲۰۲۵ داشته باشند. و از طرفی دیگر، درصورتی که پیش بینی سال ۲۰۳۰ CoinSwitch محقق شود، داشتن این ارز می تواند سودی ۳۹۰۰ درصدی برای تریدرها داشته باشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx