چهار شکایت اصلی کاربران از ادغام موبایل کوین در پیام رسان سیگنال

چهار شکایت اصلی کاربران از ادغام موبایل کوین در پیام رسان سیگنال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1307 نفر

چهار شکایت اصلی کاربران از ادغام موبایل کوین در پیام رسان سیگنال

پیام رسان سیگنال بازخورد کاربران خود را در خصوص ادغام بتا این اپ با موبایل کوین منتشر کرده است. بازخوردها حاکی از عدم رضایت کاربران از نوسانات و کارمزد تراکنش های موبایل کوین (MOB) است.

پست وبلاگی منتشر شده توسط رئیس رشد و ارتباطات سیگنال، جون هارادا (Jun Harada) نشان می دهد که کاربران تاکنون چهار بازخورد منفی از ادغام بتای این اپ داشته اند.

اصلی ترین شکایت بسیاری از کاربران استفاده از رمزارز بوده که به اعتقاد آنها “ارز دیجیتال بدترین است”. جون هارادا در پاسخ به چنین کاربرانی اطمینان خاطر داده که این یک ویژگی اختیاری است.

در تاریخ ۶ آوریل سیگنال اعلام کرد که قصد دارد ویژگی محافظت از حریم خصوصی خود را به پرداخت ها در تلاش برای تکرار موفقیت وینمو (Venmo) که متعلق به شرکت پی پال است، اضافه کند. وینمو یک سرویس پرداخت همتا به همتا سریع و نسبتاً ارزان است که در ایالات متحده بین کاربران بسیار محبوب است.

هزینه های بالا

مهمترین شکایت کاربران در رابطه با MOB هزینه های بسیار بالا بوده است. در حال حاضر کارمزد تراکنش ها برابر با ۰.۶۰ دلار است. هارادا اذعان کرده که این مبلغ “برای خریدن یک پیتزا برای دوست خود ” بسیار زیاد است و گفت که سیگنال در تلاش است هزینه های تراکنش ها را کاهش بدهد.

انتقال وجوه

شکایت دیگر کاربران مشکل ورود و خروج وجوه بوده است. در حال حاضر ، کاربران مستقر در انگلستان مجبورند پول خود را به صرافی هایی که از MOB پشتیبانی می کنند انتقال دهند، که متعاقباً هزینه های اضافی را به دنبال خواهد داشت.

نوسان MOB

آخرین مورد، به گزارش این شرکت، نوسان قیمت MOB بوده است. این توکن در حال حاضر در بازار موقعیت مبهمی دارد. MOB در دسامبر سال ۲۰۲۰ با ۲۵۰ میلیون واحد توکن راه اندازی شد. حجم معاملاتی این توکن در FTX برابر با تقریبا ۲۰ میلیون دلار بوده است. نکته جالب توجه، عدم وجود ارزش بازار برای این توکن در CoinGecko است.

به گفته هاراندا این شرکت گزینه های دیگری مانند Zcash یا Lightning را در نظر گرفته است. در مورد Zcash، شرکت سیگنال اعتقاد دارد که گرچه این رمزارز بسیار خصوصی است، اما به اندازه کافی سریع و سازگار با تلفن همراه نیست. در همین حال، ایراد عدم وجود “ضمانت های حفظ حریم خصوصی بسیار قوی” متوجه Lightning بوده است.

به نظر نمی رسد استفاده از MOB در پیام رسان شرکت سیگنال طبق انتظارها پیش رفته باشد. برخی از اعضای جامعه سیگنال این توکن را شت کوین نامیده و ارتباط سیگنال با موبایل کوین را با بنیانگذار سیگنال ماکسی مارلین اسپایک (Moxie Marlinspike) زیر سوال برده اند. لازم به ذکر است چندی پیش در پیش نویس اولیه وایت پیپر موبایل کوین نام ماکسی مارلین اسپایک به عنوان مدیر ارشد فناوری قید شده بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx