پیام رسان سیگنال به دلیل بکارگیری موبایل کوین با خطر تفحص رو به رو شده است

پیام رسان سیگنال به دلیل بکارگیری موبایل کوین با خطر تفحص رو به رو شده است
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1428 نفر

پیام رسان سیگنال به دلیل بکارگیری موبایل کوین با خطر تفحص رو به رو شده است

پیام رسان سیگنال بعد از اینکه اعلام کرد تصمیم به استفاده از رمزارز موبایل کوین (MobileCoin) گرفته، با انتقادهای بسیاری رو به رو شده است.

علاوه بر این، یکی دیگر از مسائلی که برای این پیام رسان مشکل ساز شده، ارتباط موسس و مدیر عامل این شرکت، متیو روزنفلد (Matthew Rosenfeld)، معروف به ماکسی مارلین اسپایک (Moxie Marlinspike) با موبایل کوین است.

ارتباط سیگنال و موبایل کوین

طی هفته گذشته، پیام رسان سیگنال به دلیل بکارگیری رمزارز موبایل کوین (MOB) مورد انتقاد قرار گرفته است. این موضوع اخیرا به دلیل نارضایتی تعدادی از طرفداران ارزهای دیجیتال، در رسانه ها و فورم ها به موضوع داغی تبدیل شده است.

طبق وب سایت پروژه MOB، تمام معاملات انجام شده با این رمزارز با رمزنگاری محافظت می شوند و از این جهت حریم خصوصی افراد حفظ می شود. از زمان اعلام این خبر، MOB بیش از ۴۵۰٪ رشد کرده و امروز در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته شاهد رشد ۲۰ درصدی بوده است.

در حال حاضر، در زمان نگارش این مطلب، MOB در بازه ۵۸ دلاری معامله می شود و صرافی FTX بیشترین حجم از معاملات این رمزارز را به خود اختصاص داده است.

یکی از مسائلی که برای سیگنال دردسر ساز شده، ارتباط مارلین اسپایک با MOB پیش از ادغام این ارز در این پلتفرم بوده است. درحالی که پیشتر گفته می شد وی به عنوان مشاور در موبایل کوین حضور داشته، اما اسناد نشان می دهند که وی ممکن است مدیر ارشد فناوری MOB بوده باشد. با این حال، مدیرعامل MOB اعلام کرده که این پروژه هیچ وقت مدیر ارشد فناوری نداشته است.

علاوه بر این جنجال ها، اتهاماتی است که به MOB وارد شده است. این رمزارز به متمرکز بودن، کپی از مونرو (XMR) و کاملا از پیش استخراج شده متهم شده است.

با حاشیه های ایجاد شده برخی از کاربران استفاده از سشن (Session) را به سیگنال ترجیح می دهند. سشن یک پلتفرم پیام رسان است که در بستر بلاکچین قرار دارد و در واقع فورکی از خود سیگنال است،

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx