تعداد ۱۱۰ میلیون ریپل توسط صرافی های بزرگ منتقل شد!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1364 نفر

تعداد ۱۱۰ میلیون ریپل توسط صرافی های بزرگ منتقل شد!

با افزایش قیمت ریپل به ۱.۹۶ دلار، حدود ۱۱۰ میلیون از این ارز دیجیتال توسط صرافی های بزرگ هووبی، بایننس و سایر صرافی ها منتقل و معامله شده است.

با پیروزی اخیر ریپل در دادگاه، همه چیز برای این ارز دیجیتال تغییر کرد و ریپـل موفق به جلب نظر بازار ارزهای دیجیتال و طرفداران سابق خود شد.

چهارمین ارز بزرگ دیجیتالی، با رشد به قله جدید قیمتی خود به ۱.۹۶ دلار، معاملات خود را بر حسب تتر در صرافی بایننس بعد از چند ماه مجددا آغاز کرد.

این میزان از ریپل که به ارزش ۲۱۱ میلیون دلار می باشد، کمتر از ۲۴ ساعت منتقل شده است و به طور خلاصه، صرافی بیتفینکس Bitfinex تعداد ۲۰ میلیون ریپل را به صرافی کراکن Kraken و همچنین صرافی بایننس Binance، تعداد ۲۰ میلیون از این ارز را به صرافی هووبی Huobi منتقل کرده است.

صرافی کوین بیس Coinbase نیز  ۳.۴ میلیون از ریپل را بین کیف پول های خود جابجا کرد. همچنین صرافی های آپ بیت UpBit و  بایننس Binance حدود هفت میلیون از این ارز دیجیتالی را بین یکدیگر و به صورت داخلی منتقل کرده اند. صرافی های کوچک نیز مقادیر زیادی از ریپل را منتقل کرده اند.

ریپل توانست با صعود به قیمت بالای ۱.۹۶ دلار، شانس خود را برای رسیدن به ۲ دلار نزدیک کند.

گرچه این ارز دیجیتال هنوز هم از بالاترین قیمت خود در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۸، که حدود یعنی ۳.۸۴ دلار بود، فاصله دارد، اما با نگاهی خوشبینانه، این افزایش قیمت را، می توان نقطه مثبتی برای نزدیک شدن به قیمت های اوج ریپل دانست.

علاوه بر این، بیت کوین به بالای ۶۴۰۰۰ دلار رسیده است. همچنین اتریوم، دومین ارز بزرگ دیجیتال، در اوایل امروز به بالاترین قیمت همیشگی خود یعنی ۲،۳۹۷ دلار رسید. سرمایه کل ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۲۶ تریلیون دلار می باشد، که  اکنون با حجم بازار اپل قابل مقایسه شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx