چه آینده ای در انتظار ترون (TRX) است؟

چه آینده ای در انتظار ترون (TRX) است؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3480 نفر

چه آینده ای در انتظار ترون (TRX) است؟

ترون (TRX) توانسته بود یک روند رو به رشد را آغاز کند و تا ۰.۳۲ دلار رشد کند. توجه بسیاری از سرمایه گذاران هم به شکل های مختلف به آن جلب شده است. در حال حاضر این کوین وارد فاز اصلاح شده است. اما قدم بعدی چیست؟ پیش بینی شده بود که سطح ۰.۳۰ دلاری سطح مهمی باشد که نباید به سمت پایین رد شود. اما این اتفاق افتاد. همین امر باعث شد تا قیمت این ارز تا ۰.۲۴ دلار در صرافی بایننس پایین بیاید. این نشان دهنده ی یک اصلاح قیمت است.

به نظر می رسد قیمت این رمز ارز تا ۰.۲۲ دلار پایین بیاید. اگر در این قیمت حمایت شود و با خرید بالا در قیمت پایین مواجه شود، قیمت این ارز تا ۰.۲۸ دلار صعود مجدد خواهد داشت. پس می تواند زمان مناسبی برای خرید باشد.

آشنایی بیشتر با ترون

در سال ۲۰۱۷، جاستین سان یک جوان چینی متولد ۱۹۹۰ این از دیجیتال را پایه گذاری کرد. ترون در ابتدا یک توکن بود که بر روی شبکه ی اتریوم فعالیت می کرد. در سال ۲۰۱۸ بلاک چین مجزای ترون شروع به کار کرد. برای همین توکن های ERC20 ترون با ارز دیجیتال ترون بر روی شبکه ی جدید معامله شد. سپس توکن های اتریومی از بین برده شد. ترون بر خلاف بیت کوین، از روش اثبات سهام به دست می آید.

سرمایه گذاری ترون

پروژه های مختلفی پیرامون این کوین در حال انجام است. پروژه هایی که ادعا می کنند مانند بانک از شما ترون می گیرند و ضمن حفظ پول شما، به شما “سود” می دهند. این چنین پروژه هایی بر روی سایت اصلی ترون ثبت نشده است! ضمنا سابقا هم با همین روش، کلاهبرداری هایی رخ داده است. به این شکل که فرد مبلغی از یک رمز ارز را به شخص یا شرکتی می سپارد. تا مدتی سود دریافت می کند. سپس شخص یا شرکتی که دارایی های سرمایه گذار به آن واگذار شده بود، برای همیشه ناپدید می شود!

ارزینجا چنین پروژه هایی را نه تایید و نه تکذیب می کند. با توجه به وقوع اتفاقات مشابه در گذشته، هدف صرفا این است که شما بیشتر مراقب دارایی های خود باشید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx