کاردانو و پولکادات دو ارز پر طرفدار در صرافی های ارز دیجیتال

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1313 نفر

کاردانو و پولکادات دو ارز پر طرفدار در صرافی های ارز دیجیتال

جهش و افزایش قیمت چشمگیر کاردانو و پولکادات در سال جاری، موسسات را نسبت به این دو ارز دیجیتال علاقمندتر کرده است و به نظر می رسد که به زودی خدمات معاملاتی با این دو محصول دیجیتالی راه اندازی شود.

اکنون عملکرد خوب آلتکوین های کاردانو و پولکادات در سال جاری، این دو ارز را در مسیر سازمانی و نهادی قرار داده است و قرار است، یک محصول سرمایه‌گذاری قابل مبادله (ETP) با پوشش کامل از طرف این دو ارز در شرکت Valor راه اندازی شود.

شرکت Valor یکی از شرکت های زیر مجموعه ای دیفای،‌ می باشد و اعلام کرد که محصولات قابل معامله در بورس (ETP) را برای هر دو و ارز کاردانو و پولکادات راه اندازی خواهد کرد.

امروز کاردانو برای تجارت در بورس سهام Nordic Growth Market (NGM) به کار خود ادامه خواهد داد. در اواخر این ماه نیز از پولکادات استفاده خواهد شد.

مدیر عامل شرکت Valor، دیانا بیگز، در مورد راه اندازی این پلتفرم گفت:

“پس از موفقیت ETP های بیت کوین و اتریوم، تقاضای سرمایه گذاران برای دو ارز دیجیتال پولکادات و کاردانو بیشتر از قبل افزایش یافته است. ما خوشحالیم که با توسعه و درک این فنآوری ها، سرمایه گذاران را به سمت مقرون به صرفه ترین راه برای سرمایه گذاری آورده ایم. “

کاردانو (ADA) با پشتیبانی از قدرت فن آوری قوی، در سال ۲۰۲۱ شاهد جهش های بزرگی بوده است. کاردانو با شبکه بلاکچین منبع باز و با الگوریتم اثبات سهام همراه است که مقیاس پذیری و مانند غول هایی مانند اتریوم برنامه ریزی بی نظیری را ارائه می دهد.

از سوی دیگر، پولکادات (DOT) به دلیل ارائه راه حل های مقیاس پذیر و قابل همکاری با چندین بلاکچین، شهرت زیادی کسب کرده است. همچنین این پروتکل منبع باز عملکردی اساسی در استیکینگ ارائه می دهد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx