سازمان گردشگری تایلند به دنبال راه اندازی ارز دیجیتال خود است

سازمان گردشگری تایلند به دنبال راه اندازی ارز دیجیتال خود است
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1361 نفر

سازمان گردشگری تایلند به دنبال راه اندازی ارز دیجیتال خود است

سازمان گردشگری تایلند (TAT) اعلام کرده به منظور استفاده هر چه بیشتر از پتانسیل رمزارزها و گسترش صنعت توریسم این کشور، به دنبال صدور توکن کاربردی خود است.

این توکن که نام (TAT) خود را از این اداره گرفته است، باید قبل از راه اندازی، از موانع قانونی و نظارتی این کشور عبور کند.

به گزارش خبرگزاری بانکوک پست، TAT در حال مذاکره با سازمان بورس تایلند در خصوص راه اندازی این رمزارز است. طبق این گزارش، توکن TAT شامل انتقال ووچر به توکن های دیجیتالی خواهد شد که می توانند به اپراتورها در جذب نقدینگی بیشتر کمک کنند.

یوتاساک سوپاسورن (Yuthasak Supasorn)، رییس سازمان گردشگری تایلند گفت که او ارزش پتانسیل و توانایی هایی که فناوری هایی مانند ارزهای دیجیتال دارند را می داند. از این رو، وی معتقد است که این یک فرصت عالی برای صنعت گردشگری تایلند است که با جذب هولدرهای رمزارزها، رقابت را در کوتاه مدت افزایش دهد:

ما باید زیرساخت ها و سواد دیجیتال را برای صنایع گردشگری خود به منظور صنعت توریسم کریپتو مهیا کنیم. مدل تجاری سنتی ممکن است قادر به مطابقت با تغییرات جدید نباشد.

سازمان گردشگری تایلند قصد دارد در جاه طلبی های بلند مدت خود با صرافی محلی Bitkub برای توسعه یک پلتفرم گردشگری با کوین TAT و توکن های غیرقابل معاوضه همکاری کند. اگرچه تایلند یکی از اولین کشورهای جنوب شرقی آسیاست که ارزهای دیجیتال را به رسمیت شناخته، اما NFT ها در این کشور هنوز قانونی نیستند.

در راستای گسترش صنعت توریسم خود، روز دوشنبه، دولت تایلند اعلام کرد که از ۱ نوامبر محدودیت های قرنطینه را برای مسافران واکسینه شده در بانکوک و سایر استان ها لغو خواهد کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx