گری گنسلر در نشست اسپن از برنامه های SEC برای حوزه کریپتو صحبت کرد

گری گنسلر در نشست اسپن از برنامه های این کمیسیون برای حوزه کریپتو صحبت کرد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1688 نفر

گری گنسلر در نشست اسپن از برنامه های SEC برای حوزه کریپتو صحبت کرد

رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گری گنسلر (Gary Gensler)، در رویدادی در خصوص برنامه ریزی ها و نگرانی های این کمیسیون برای صنعت کریپتو صحبت کرد.

اولویت های کمیسیون

گری گنسلر در نشست امنیتی اسپن (Aspen) در خصوص برنامه های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای قانون گذاری در حوزه رمزارزها صحبت کرد و گفت:

در حال حاضر، سرمایه گذاران از امنیت کافی در حوزه کریپتو برخوردار نیستند. اگر صادقانه بگویم، در این زمان، شرایط بیشتر شبیه غرب وحشی است. این کلاس دارایی مملو از کلاهبرداری، اسکم و سوءاستفاده است. اگر به این مسائل رسیدگی نکنیم، متاسفانه افراد بیشتری آسیب خواهند دید.

وی افزود:

در خصوص نحوه عملکرد دارایی های دیجیتال تبلیغات و هیجانات بسیاری وجود دارد. در بسیاری از مواقع، سرمایه گذاران قادر به کسب اطلاعات دقیق و کامل نیستند.

تنظیم گری پلتفرم های کریپتو

گری گنسلر در ادامه صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که بسیاری از توکن ها به عنوان اوراق بهادار عرضه و فروخته می شوند. وی گفت:

من از کارکنان این کمیسیون درخواست کرده ام تا در صورت فروش اوراق بهادار ثبت نشده، از سرمایه گذاران حمایت کنند.

او همچنین گفت که اعتقاد دارد که پلتفرم های تریدینگ، وام دهی و دیفای برخی از قوانین مربوط به اوراق بهادار، کالا و قوانین بانکی را نقض می کنند.

وی همچنین تاکید کرد که صرافی های کریپتو مانند صرافی های سنتی مثل بازار بورس نیویورک از سرمایه گذاران حمایت نمی کنند. علاوه بر این، وی گفت که بسیاری از پلتفرم های خارجی به سرمایه گذاران امریکایی اجازه می دهند که با استفاده از شبکه های خصوصی مجازی (VPN) ارزهای دیجیتال را ترید کرده و اینگونه مقررات را نقض می کنند.

نیاز SEC به منابع بیشتر برای حفاظت از سرمایه گذاران

گری گنسلر همچنین بر این موضوع تاکید کرد که SEC از تمام اختیارات خود تا جای ممکن استفاده خواهد کرد. او همچنین ادعا کرد که تعیین اینکه آیا یک دارایی دیجیتال یک اوراق بهادار است یا خیر، کاملا روشن و واضح است. با این وجود، او اذعان کرد که در حوزه قانونگذاری کریپتو همچنان شکاف هایی وجود دارد. وی توضیح داد:

برای جلوگیری از به دام افتادن تراکنش ها، محصولات و پلتفرم ها در این شکاف های قانونی، ما به حمایت بیشتری از کنگره نیاز داریم. ما همچنین به منابع بیشتری برای محافظت از سرمایه گذاران در این صنعت رو به رشد و بی ثبات نیاز داریم.

گری گنسلر در پایان تأکید کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آماده همکاری نزدیک با کنگره، دولت و سایر تنظیم کنندگان در سراسر جهان برای نظارت بر فضای کریپتو است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx