اوکراین در حال بررسی قانونی کردن پرداخت با رمزارزها در این کشور است!

اوکراین در حال بررسی قانونی کردن پرداخت با رمزارزها در این کشور است!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1223 نفر

اوکراین در حال بررسی قانونی کردن پرداخت با رمزارزها در این کشور است!

به گفته یک مقام دولتی، یک لایحه جدید مربوط به ارزهای دیجیتال در اوکراین در صورت تصویب، امکان پرداخت با رمزارزها مانند بیت کوین را فراهم خواهد کرد.

الکساندر برنیاکوف (Oleksandr Bornyakov)، معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین، اطمینان دارد که پرداخت با رمزارزها در اوکراین از طریق واسطه های پرداخت که امکان تبدیل رمزارزها به ارزهای فیات را دارند، کاملا قانونی خواهد بود.

این مقام مسئول، در مصاحبه روز جمعه خود با نشریه مالی مینفین (Minfin) گفت که پیش نویس لایحه در مورد دارایی های مجازی به وضوح بیان می کند که ارزهای دیجیتال در این کشور به ارز رسمی تبدیل نخواهند شد، بلکه فقط خرید با رمزارزها را ممکن خواهد کرد.

با این حال، در این لایحه به صراحت قید شده است که شرکت های پرداختی محلی همچنان قادر به ارائه خدمات برای تبدیل رمزارزها به ارزهای فیات برای فعال کردن پرداخت با رمزارزها هستند:

امروزه، قوانین در اوکراین اجازه پرداخت با دلار را نمی دهند، اما با این حال به راحتی می توان خریدها را با کارت های اعتباری دلاری پرداخت کرد. در این پروسه،‌ ارزها در حین پرداخت به سرعت به ارزهای دیگر تبدیل می شوند. بنابراین، از این رو، در اوکراین پرداخت با رمزارزها، اما از طریق واسطه، کاملاً قانونی خواهد بود.

برنیاکوف همچنین خاطرنشان کرد که این لایحه به طور رسمی روند تجارت و گزارش ارزهای دیجیتال را قانونی خواهد کرد. وی در این خصوص در پایان گفت:

ما انتظار داریم که یک بازار کامل از خدمات واسطه ای برای خرید کالا با استفاده از ارزهای دیجیتال، ذخیره و ترید آنها ایجاد شود. بنابراین این مهم، به امکان استفاده از رمزارزها و گسترش پذیرش آنها کمک خواهد کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx