یک نهنگ ناشناس بیش از ۷ هزار بیت کوین را به کیف پولی ناشناس منتقل کرد!

یک نهنگ ناشناس بیش از 7 هزار بیت کوین را به کیف پولی ناشناس منتقل کرد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2356 نفر

یک نهنگ ناشناس بیش از ۷ هزار بیت کوین را به کیف پولی ناشناس منتقل کرد!

به گزارش Whale Alert، یک نهنگ ناشناس بیش از ۷ هزار بیت کوین به ارزش بالغ بر ۳۳۳ میلیون دلار را به کیف پول ناشناسی منتقل کرده است. گفته می شود که این نهنگ ۲۴۱-مین نهنگ بزرگ دنیا است.

از آنجایی که هویت این نهنگ نامعلوم است، نمی توان علت جابجایی این میزان از بیت کوین را متوجه شد. معمولا چنین جابجایی هایی به دلیل فعالیت موسسات و صرافی ها صورت می گیرد.

بازار قرمز ارزهای دیجیتال

فعالیت نهنگ ها اخیرا در حالی افزایش یافته که بازار ارزهای دیجیتال دچار اصلاح شده و وضعیت برای بیشتر رمزارزها قرمز است. به عنوان نمونه هفته گذشته بیت کوین موفق شده بود تا بازه ۵۸۰۰۰ دلاری صعود کند اما این ارز هم اکنون در زمان نگارش این مطلب در بازه ۴۴۸۶۰ دلاری معامله میشود.

قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین

براساس گزارش دیگری توسط Whale Alert، روز پنجشنبه نیز نهنگ ناشناسی که ۲۱۵-مین نهنگ بزرگ است، اقدام به جابجایی ۴۰۰ میلیون دلار بیت کوین به کیف پولی مرتبط با صرافی کوین بیس کرده بود.

امسال به نظر می رسد که برخی از نهنگ های بیت کوین که سال ها در خواب زمستانی فرو رفته بودند، دوباره فعالیت خود را آغاز کرده اند.

در تاریخ ۲۴ فوریه، ۱۰۰ بیت کوین که از تاریخ ژوئن سال ۲۰۱۰ غیرفعال بودند، دوباره جابجا شدند و باعث کنجکاوی بسیاری شدند. گمانه زنی هایی وجود دارند که می گویند افرادی که کیف پول هایی به این قدمت دارند، ممکن است با خالق ناشناس بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، مرتبط باشند.

جابجایی بیت کوین توسط نهنگ ها گاهی اوقات باعث تغییر ناگهانی وضعیت بازار می شود،‌ مانند دسامبر سال گذشته که قیمت بیت کوین از ۲۰ هزار دلار عبور کرد. این تغییر در بازار به این دلیل اتفاق می افتد چون مقدار زیادی بیت کوین به طور ناگهانی وارد بازار می شوند و در صورتی که دامپ شوند، موجب سقوط بیت کوین خواهند شد.

 

همراه ما باشید معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx