۱۷۶۰۰ دلار کف قیمت بیت کوین است

کف قیمت بیت
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 425 نفر

آیا چرخه به کف قیمت بیت کوین رسیده است؟

آنتونی اسکاراموچی می‌گوید در چرخه فعلی بازار قبلا به کف قیمت بیت کوین رسیده ایم.آنتونی اسکاراموچی معتقد است که قیمت منصفانه بیت کوین ۴۰۰۰۰ دلار است در حالی که اتریوم باید ۲۸۰۰ دلار باشد.

آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار اسکای بریج کپتال انتظار ندارد ارزش بیت کوین به زیر قیمت ۱۷۵۰۰ دلاری که در ماه ژوئن ثبت شد کاهش یابد. او همچنین اظهار داشت که “ارزش منصفانه” بیت کوین باید ۴۰۰۰۰ دلار یا تقریباً دو برابر سطح فعلی باشد.

با این حال، اسکاراموچی فکر می کند که افزایش قیمت بیت کوین به دلیل آشفتگی مالی حاکم بر جهان یک شبه اتفاق نمی افتد. به این ترتیب، ممکن است پنج سال طول بکشد تا این ارز دیجیتال پیشرو دوباره چشم ها را به خود خیره کند.

بیت کوین ۴۰ هزار دلاری و اتریوم ۲۸۰۰ دلاری

به جرات می توان گفت که بیت کوین در چند ماه گذشته با توجه به عملکرد چشمگیر خود در سال گذشته در یک وضعیت سقوط قرار داشته است. در واقع، ارزش فعلی آن تقریباً ۲۳۵۰۰ دلار است که حدود ۶۶ درصد کمتر از بالاترین رکورد تاریخی نزدیک به ۷۰ هزار دلار ثبت شده در نوامبر ۲۰۲۱ است. علاوه بر این، در مقطعی در ژوئن، قیمت آن به ۱۷۵۰۰ دلار کاهش یافت و باعث وحشت و عدم اطمینان سرمایه گذاران شد. بسیاری معتقدند که ۱۷۵۰۰ دلار کف قیمت بیت کوین است.

به گفته آنتونی اسکاراموچی، با این حال، بدترین بازار نزولی به پایان رسیده است. او ادعا کرد که این دارایی ممکن است همچنان در آینده نزدیک سقوط کند، اما نباید از سطح ۱۷.۵ هزار دلار پایین بیاید:

ما معتقدیم که ممکن است بیت کوین سقوط کند. اما فکر نمی‌کنم از کف تشکیل شده در ۱۷۵۰۰ دلار پایین تر بیاید.

اسکاراموچی همچنین استدلال کرد که بر اساس; “میزان پذیرش بیت کوین، حجم دارایی های موجود کیف پول ها، موارد استفاده و رشد تعداد کیف پول”; قیمت منصفانه بیت کوین در حال حاضر تقریباً ۴۰۰۰۰ دلار است. از سوی دیگر، اتربوم باید حدود ۲۸۰۰ دلار ارزش داشته باشد. با این حال، رئیس اسکای یریج کپتال نوسانات بازار کریپتو را به عنوان مانعی توصیف کرد که می‌تواند مانع از روند صعودی بعدی شود:

باز هم می گویم، اینها دارایی های پرنوسانی هستند. من حدس می‌زنم آنچه در اینجا مطرح است این است; که مردم باید دیدی چهار تا پنج ساله نسبت به این دارایی‌ها داشته باشند.

ارزهای دیجیتال یک سرمایه گذاری بلند مدت است

اسکاراموچی سال‌هاست که یکی از حامیان صریح صنعت ارزهای دیجیتال است. البته شایان ذکر است که او در بسیاری از صحبت های خود به سرمایه گذاران هشدار می دهد; که به بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها به‌عنوان یک استراتژی سرمایه‌گذاری نگاه کنند که می‌تواند در بلندمدت به آنها سود بدهد. در جدید ترین پیش بینی اسکاراموچی کف قیمت بیت کوین را مشخص کرد.

ماه گذشته، او موضع خود را تکرار کرد و اعتراف کرد که; سرمایه گذاری کوتاه مدت روی بیت کوین اشتباه است. شایان ذکر است که شرکت او مقدار قابل توجهی از سرمایه خود را در طول زمستان ارزهای دیجیتال اخیر از دست داده است.

پشیمان نیستم… از نظر من سرمایه گذاری کوتاه مدت یک اشتباه است اما به یاد داشته باشید. همه تا زمانی که زیان کوتاه مدت نداشته باشند، سرمایه گذار بلندمدت هستند. بنابراین، من می خواهم سرمایه گذاری بیت کوین را در یک بازه زمانی چهار ساله اندازه گیری کنم. فکر می‌کنم اگر بیت‌کوین را برای یک دوره چهار ساله نگه داشته‌اید، حتما در سود هستنید.

سال گذشته، مدیر اجرایی اسکای بریج کپتال راهنمایی دیگری به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال داد; و به آنها توصیه کرد که بیش از ۵٪ از کل پس انداز خود را در ارزهای های دیجیتال سرمایه گذاری نکنند. بنابراین، آنها هنوز هم می توانند در صورت افزایش قیمت از سود قابل توجهی برخوردار شوند; در حالی که اگر فیمت ریزش کند، ضرر آن ها ناچیز خواهد بود. بدین صورت اسکاراموچی فکر می کند که کف قیمت بیت کوین ۱۷۵۰۰ دلار است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx