آیا آزاد سازی توکن وان اینچ افت قیمت را به همراه خواهد داشت؟

وان اینچ
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 897 نفر

آیا آزاد سازی توکن وان اینچ افت قیمت را به همراه خواهد داشت؟

به طور کلی افزایش عرضه در گردش با کاهش قیمت همراه است. این امر به دلیل تئوری عرضه و تقاضا اتفاق می افتد، بدین صورت که افزایش تقاضا باعث افزایش قیمت شده و افزایش عرضه باعث کاهش قیمت می‌شود. روند قیمت وان اینچ (۱INCH) اخیراً دوباره به نفع گاوهای شده است زیرا قیمت آن در هفت روز گذشته بیش از ۴٪ افزایش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، این رمزارز با قیمت ۰.۵۱۷۸ دلار با ارزش بازار بیش از ۴۲۸ میلیون دلار معامله می شد. با بازگشایی توکن‌های جدید، آیا تغییر روند اجتناب ناپذیر است؟

معیارها چه نشان می‌دهند؟

داده‌های کریپتو کوانت (CryptoQuant) نشان داد که علی‌رغم افزایش قیمت، ذخیره ارز وان اینچ در حال افزایش است که نشان‌دهنده فشار فروش بالاتر است. تعداد کیف پول‌های فعال مورد استفاده برای ارسال و دریافت این توکن نیز کاهش یافته است که به طور کلی یک سیگنال منفی است.

طبق گفته سنتیمنت، نسبت MVRV این رمزارز اندکی کاهش یافته است که نزولی به نظر می رسید. همانطور که از احساسات سنگین شبکه مشهود است، احساسات سرمایه گذاران درمورد وان اینچ نیز ضربه خورده است. با این حال، این موضوع جالب توجه بود که علیرغم احساسات منفی، ۱INCH راه خود را به لیست برترین پروژه هایشبکه بایننس از نظر حجم اجتماعی باز کرد.

وان اینچ

علاقه سرمایه گذاران به وان اینچ در حال کاهش است

چند معیار آنچین نیز کاهش علاقه سرمایه گذاران به نگهداری توکن را نشان داد. به عنوان مثال، دارایی ۱INCH آدرس های برتر به طور قابل توجهی کاهش یافت. نه تنها این، بلکه موجودی ۱INCH در صرافی ها نیز افزایش یافت که یک سیگنال نزولی است.

رشد شبکه وان اینچ نیز کاهش یافته است که نشان می دهد تعداد کمتری از آدرس های جدید برای انتقال توکن استفاده شده است. با این وجود، یک معیار مثبت سرعت (velocity) بود که در هفته گذشته افزایش یافت.

قیمت وان اینچ

نمودار روزانه ۱INCH به افزایش قیمت اشاره می‌کند؛ زیرا تعدادی از شاخص ها از گاوهای این رمزارز حمایت می‌کنند. شاخص میانگین متحرک نمایی (EMA) درگیری مداوم بین گاوها و خرس‌ها را نشان داد. وان اینچ Chaikin Money Flow (CMF) صعودی را ثبت کرد و از منطقه خنثی به سمت بالا حرکت کرد و شانس افزایش قیمت را افزایش داد. شاخص جریان پول (MFI) نیز اندکی افزایش یافت که یک سیگنال صعودی به نظر می رسید.

تحلیل وان اینچ

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx