اتصال ۱ اینچ به کلایتن (Klaytn)

کلایتن
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 411 نفر

شبکه ۱ اینچ پروتکل های تجمیع و سفارش محدود خود را; در شبکه اصلی بلاک چین در حال رشد Klaytn یکپارچه کرده است. محبوب‌ترین بلاک چین متاورس کره جنوبی،کلایتن; قرار است از نقدینگی عمیق‌تر و مبادله توکن‌های بهبودیافته از طریق مشارکت جدید با پروتکل دیفای شبکه ۱ اینچ بهره‌مند شود.

کلایتن در کره جنوبی به موفقیتی دست یافته است; زیرا این کشور همچنان شاهد استفاده پرکار از توکن غیرقابل تعویض و GameFi است. کلایتن محصولی از غول فناوری Kakao است; که به یک پایگاه کاربری متشکل از ۵۲ میلیون نفر که از برنامه و مجموعه محصولات نرم افزاری پرچمدار KakaoTalk آن استفاده می کنند، فرمان می دهد.کلایتن فناوری بلاک چین اختصاصی خود را از ماشین مجازی اتریوم استخراج کرده است. همچنین بازی‌های مختلف برای کسب درآمد، بازارهای NFT و متاورس را قدرت می‌دهد. از آنجایی که پایگاه کاربران آن همچنان در حال رشد است; این پلتفرم به دنبال بهبود مقیاس پذیری، کارایی و مقرون به صرفه بودن خود است.

کلایتن در حال حاضر بیش از ۵۰ ارائه‌دهنده خدمات مالی غیرمتمرکز و صرافی‌های غیرمتمرکز در سطح سازمانی را جمع‌آوری می‌کند و اضافه شدن ۱ اینچ; ۲۵۷ منبع نقدینگی دیگر را اضافه می کند. کلایتن توانایی پردازش ۴۰۰۰ تراکنش در ثانیه را تبلیغ می کند و در حال اجرای یک مکانیسم پویا کارمزد گاز است. این در واکنش به سوء استفاده های قبلی از قیمت های پایین ثابت گاز است.

این ادغام  با زنجیره های خدمات لایه دو; برای بهبود مدیریت توکن و خدمات اوراکل در بلاک چین متاورس تنظیم شده است. کلایتن گزارش داد که ارزش کل ۲.۵ میلیارد دلار در مارس ۲۰۲۲ روی پروتکلش قفل شده است; و ادغام مداوم پلتفرم های مختلف دیفای باعث ایجاد قابلیت همکاری بیشتر بین پروتکل های مختلف می شود.

ادغام ۱ اینچ با کلایتن دسترسی هر دو پایگاه کاربر را به پروتکل Limit Order وان اینچ; کوکنات سوآپ، کلی سوآپ، کلپ و کلیم سوآپ فراهم می کند. کلایتن از طریق مشارکت با بازار اوپن سی در ژوئن ۲۰۲۲; به اکوسیستم NFT گسترده‌تر متصل شد و به کاربران خود امکان دسترسی به مجموعه‌ای از توکن های غیر مثلی و کلکسیون‌های دیجیتالی بر روی بلاک چین‌های اتریوم، پلیگون و سولانا را داد.

سرگج کونز، یکی از بنیانگذاران ۱ اینچ; در هفته بلاک چین ۲۰۲۲ در سئول; به حرکت به سمت بازار آسیا اشاره کرد و از محبوبیت بازی های مبتنی بر بلاک چین به عنوان یک محرک بالقوه برای پذیرش دیفای اشاره کرد. سرگئی ماسلنیکوف، مدیر ارشد ارتباطات این شرکت، در هنگام رونمایی از این شراکت در ۹ آگوست،گفت:

کاملاً واضح است که سهم کره از این بازار بسیار زیاد است. به همین دلیل است که ما در مذاکرات کامل و پایدار با کلایتن به عنوان یک رهبر بلامنازع در کره بوده‌ایم که به شراکت امروز ختم شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx