جی پی مورگان: بازار کریپتو به کف رسیده است

کریپتو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5984 نفر

به دنبال دستاوردهای جزئی اخیر در بازار کریپتو، غول بانکی JPMorgan گفته است که بازار ارزهای دیجیتال “کف” را پیدا کرده است. کنت ورتینگتون، تحلیلگر جی پی مورگان، در یادداشتی به مشتریان در روز دوشنبه; ۸ آگوست، تغییرات بخش کریپتو را به ارتقای ادغام آتی اتریوم (ETH) نسبت داد که بلاکچین آن را از اثبات کار به اثبات سهام منتقل می کند. علاوه بر این، تحلیلگران جی پی مورگان اظهار داشتند که; سودهای بازار که منجر به بازپس گیری ارزش بازار یک تریلیون دلاری شده است تا حدی به دلیل کاهش اثرات ناشی از سقوط اکوسیستم ترا لونا است.

به نظر می‌رسد که بازار ارزهای دیجیتال با وجود کاهش حجم معاملات، کف پیدا کرده‌اند. ما فکر می‌کنیم آنچه به ما کمک کرده است، شیوع محدودتر موج جدید ناشی از فروپاشی ترا لونا بوده است.

این بانک افزود:

با این حال، ما فکر می‌کنیم محرک واقعی ادغام اتریوم و داده‌ها پس از راه‌اندازی شبکه آزمایشی Sapolia در اوایل جولای و شبکه آزمایشی Ropsten در ژوئن مثبت بوده است که نشان می‌دهد ادغام در سال ۲۰۲۲ قابل اجرا است.

تاثیر قیمت بیت کوین و اتریوم بر بازار کریپتو

علاوه بر این، این بانک خاطرنشان کرد که; توانایی بیت کوین (BTC) و اتریوم برای افزایش ۳۶ و ۱۰۲ درصدی از زمان پایین‌ترین قیمت ژوئن; شاخص دیگری است که بازار به پایین‌ترین حد خود رسیده است. در مجموع، بیت کوین بیش از ۶۰ درصد از بالاترین قیمت خود که تقریباً ۶۸۰۰۰ دلار در نوامبر ۲۰۲۱ بود، سقوط کرده است.

از زمان اعلام تاریخ تعیین شده ادغام برای ۱۹ سپتامبر، اتریوم، پس از نیمه اول فاجعه بار سال ۲۰۲۲، در یک شتاب صعودی بوده است. در نتیجه، این بانک خاطرنشان کرد که اگر ادغام موفقیت آمیز باشد، به احساسات عمومی بازارهای کریپتو کمک می کند.

حرکت صعودی اتریوم

همانطور که توسط Finbold گزارش شده است، در ۸ آگوست، حرکت صعودی اتریوم افزایش ۲۱۹ میلیارد دلاری ارزش بازار و قیمت ۱۸۰۱ دلاری را به دنبال داشت. در میان پیش بینی ها مبنی بر اینکه ادغام برای اکوسیستم اتریوم و بازار عمومی سودمند خواهد بود; هنوز مخالفت برخی از اعضای جامعه نسبت به ارتقا وجود دارد. جالب اینجاست که بعضی در حال صحبت از هارد فورک اتریوم هستند; که مکانیسم اثبات کار موجود ETH را حفظ می کند. با این حال، ویتالیک بوترین; یکی از بنیانگذاران اتریوم، تأثیر قابل توجه هارد فورک بر اتریوم را کم اهمیت جلوه داده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx