راه حل پالیگان برای انتقال دارایی کاربران Web3 به اتریوم

پالیگان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 412 نفر

شبکه پالیگان از راه اندازی پل ناسیس (Gnosis)، یک پل اثبات سهام برای کاربران Gnosis Safe خبر داده است. طبق یک پست وبلاگی، تیم پالیگان تصمیم گرفت راه حلی منحصر به فرد ایجاد کند که هدف آن مقرون به صرفه بودن است که منجر به ساخت این پل شد. این تیم ادعا می کند که در حالی که نگهداری کیف پول ناسیس در اتریوم ایمن است، اما هزینه بالایی دارد زیرا برای هر تراکنش گاز مورد نیاز است.

پل ناسیس ساده ترین راه برای تیم های وب ۳ برای انتقال دارایی های ایمن خود بین پالیگان و اتریوم است. کاربران اکنون به لطف یکپارچه سازی می توانند; از فناوری چند امضایی سیف بدون از دست دادن راحتی، هزینه یا امنیت استفاده کنند. در نتیجه، تیم های وب ۳، از جمله پروتکل های دیفای و DAO، می توانند از پل پالیگان برای انتقال وجوه Gnosis Safe بدون متحمل شدن هزینه های گزاف گاز استفاده کنند.

پالیگان در ماه های اخیر نوآوری های منحصر به فردی را اعلام کرده است. Avail، یک لایه دسترسی داده مقیاس‌پذیر است که زنجیره‌های دیگر می‌توانند به آن متصل شوند. این پروژه درحال تست است و نسخه‌های به‌روز شده  آن در راه است. پالیگان اخیراً از “مهم ترین افشاگری” خود رونمایی کرد. پالیگانzkEVM; یک مجموعه zk-Rollup که معادل ماشین مجازی اتریوم برای ایجاد تجربه کاربری اتریوم است. در اخبار مثبت دیگر، کوکاکولا به افتخار روز جهانی دوستی، مجموعه‌های منحصر به فرد خود را در پالیگان عرضه کرد.

شاید این تازه آغاز راه پالیگان باشد

پس از جشن گرفتن نقاط عطف و نوآوری های قابل توجه در نیمه اول سال ۲۰۲۲; پلتفرم مقیاس پذیر لایه ۲ پالیگان می گوید که بدون شک برنامه های گسترده ای برای بقیه سال ۲۰۲۲ دارد. این برنامه ها بر سه حوزه کلیدی تمرکز خواهد کرد; محصولات، رویدادها و شتاب دهنده ها. به طور کلی، پالیگان مأموریت دارد که یک میلیون توسعه‌دهنده را به اکوسیستم خود جذب کند. در نیمه اول سال ۲۰۲۲، پالیگان تعداد برنامه‌های در حال اجرا روی شبکه اش را در تحلیل آوریل خود بیش از ۱۹۰۰۰ عنوان کرد (از حدود ۷۰۰۰ در ژانویه). همچنین میانگین تعداد تراکنش‌های ماهانه و ایجادکنندگان قرارداد تجمعی را به ترتیب بیش از ۹۰ میلیون و ۱۵۳۰۰۰ تراکنش اعلام کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx