انباشت پپه توسط چند نهنگ بزرگ: آیا شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال خواهیم بود؟

انتشار 3 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

طبق داده‌های آنچین، ۴ نهنگ بزرگ در حال انباشت میم کوین پپه هستند. داده‌های آنچین ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که ۴ کیف پول نهنگ متفاوت مقادیر قابل توجهی از میم کوین پپه را جمع‌آوری کرده‌اند. چند نهنگ ارز دیجیتال در حال انباشت میم کوین پپه (PEPE) بر اساس داده‌های ارائه شده توسط لوک آنچین (Lookonchain)، […]

نهنگ ارز دیجیتال پپه

طبق داده‌های آنچین، ۴ نهنگ بزرگ در حال انباشت میم کوین پپه هستند.

داده‌های آنچین ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که ۴ کیف پول نهنگ متفاوت مقادیر قابل توجهی از میم کوین پپه را جمع‌آوری کرده‌اند.

چند نهنگ ارز دیجیتال در حال انباشت میم کوین پپه (PEPE)

خرید میم کوین پپه توسط چند نهنگ

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط لوک آنچین (Lookonchain)، کیف پول نهنگی با آدرس کوتاه 0xa145، حدود ۳.۴۴ میلیون دلار توکن پپه را از صرافی بایننس برداشت کرده است. تحلیلگران می‌گویند این نهنگ تاکنون ۲.۶۶ میلیون دلار از ارز دیجیتال پپه سود کسب کرده است.

نهنگ دیگری با آدرس 0xa4Fd، حدود ۱.۰۹ میلیون دلار USDC را با قیمت 0.00000881 به پپه تبدیل کرده است.

طبق داده‌ها، نهنگ سوم با آدرس 0x24E3، حدود ۶۶۱ هزار دلار توکن پپه را به قیمت 0.000008873 خریداری کرده است.

آخرین نهنگ با آدرس 0x895f، حدود ۸۸۵ هزار دلار پپه را در بایننس خریداری کرده است.

قیمت ارز دیجیتال پپه در حال حاضر 0.00000852 است. این توکن با ارزش بازار ۳.۵۸ میلیارد دلاری، سومین میم کوین بزرگ بازار پس از دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) است. سقف بازار این توکن در اوج خود حدود ۴.۲ میلیارد دلار بود. قیمت پپه در حال حاضر تقریبا ۲۰ درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت تاریخ (ATH) آن معامله می‌شود.

نتیجه‌گیری

داده‌های آنچین نشان می‌دهد که ۴ نهنگ بزرگ در حال انباشت میم کوین پپه هستند. این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از افزایش تقاضا و پتانسیل صعود قیمتی این توکن باشد. نهنگ ها به عنوان سرمایه گذاران بزرگ، تمایل دارند در زمانی که قیمت‌ها پایین است، دارایی‌ها را جمع‌آوری کنند.

با این حال، لازم به ذکر است که بازار ارزهای دیجیتال به شدت دارای نوسان است و هیچ تضمینی برای افزایش قیمت پپه وجود ندارد. به سرمایه گذاران توصیه می‌شود که قبل از هرگونه سرمایه گذاری در ارز دیجیتال پپه، تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx