هلیوم به بلاک چین سولانا می‌پیوندد

هلیوم
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 589 نفر
$ ۴.۰۷
helium
Helium (HNT)
۱ ساعت۲.۱۴%
۲۴ ساعت۶.۱%
USD
BTC
AED
خرید هلیوم
اعضای جامعه هلیوم به انتقال این شبکه وای فای غیرمتمرکز از بلاک چین خود به بلاک چین سولانا رای داده اند. این پیشنهاد رسما با نام HIP 70 شناخته می شود.  پیشنهاد HIP 70 در اوایل صبح پنجشنبه رای گیری را به پایان رساند و حدود ۸۱ درصد به مهاجرت رای مثبت دادند. شرکت کنندگان برای شرکت در رای گیری زنجیره ای، توکن هلیوم (HNT) را استیک کردند. برای تصویب رای به مهاجرت شبکه، اکثریت دو سوم نیاز بود. حدود ۶۱۷۷ عضو انجمن با سهام ۱۲ میلیون HNT به این حرکت رای مثبت دادند. فقط ۱۲۷۰ رأی مخالف وجود داشت. توسعه دهندگان هلیوم مهاجرت به سولانا را پیشنهاد کردند تا به مقیاس پروتکل از طریق تراکنش های کارآمدتر و همچنین قابلیت همکاری کمک کند. این حرکت همه توکن ها، برنامه ها و حاکمیت را به شبکه جدید منتقل می کند. اسکات سیگل، مدیر عامل بنیاد هلیوم، در بیانیه ای گفت:
سولانا سابقه اثبات شده ای دارد که برخی از مهم ترین ابتکارات غیرمتمرکز جهان را تقویت می کند و آنها یک انتخاب واضح برای مشارکت ما بودند. حرکت به بلاک چین سولانا به ما این امکان را می‌دهد تا تلاش‌های خود را بر روی مقیاس‌پذیری شبکه متمرکز کنیم و نه بر مدیریت خود بلاک چین.
در این مهاجرت، HNT، MOBILE و IOT در شبکه سولانا منتشر می‌شوند که همچنان نمادهای موجود در اکوسیستم هلیوم خواهند بود. پس از تکمیل انتقال، نسخه جدیدی از برنامه کیف پول هلیوم در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، تاریخچه بلاک چین لایه ۱ هلیوم عمومی خواهد ماند. کاربران می توانند با به روز رسانی برنامه کیف پول فعلی خود به برنامه جدید دسترسی پیدا کنند. دارندگان HNT همچنین می توانند از کیف پول های دیگری در اکوسیستم سولانا مانند Phantom یا Solflare استفاده کنند. با این حال، اگرچه آرا حمایت قاطع از مهاجرت را نشان می دهد، اما همه با انتخاب شبکه سولانا موافق نبوده اند. هفته گذشته، Borderless Capital، یک VC متمرکز بر الگوراند که توسط هلیوم پشتیبانی می‌شود، در توییتر به شبکه پیشنهاد داد که در انتخاب خود برای نقل مکان به سولانا تجدید نظر کند و در عوض به آلگوراند برود. برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx