۶۴۳ میلیارد شیبا توسط نهنگ ها در آخر هفته خریداری شد

شیبا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 349 نفر

ردیاب کیف پول چند زنجیره‌ای WhaleStats به اشتراک گذاشته است که طی دو روز گذشته، بزرگترین نهنگ‌های اتریوم ۸ میلیون دلار از کوین میم شیبا اینو را به دست آورده‌اند. این اتفاق چند روز پس از آن رخ داد که جیم کرامر از CNBC به سرمایه گذاران نسبت به خرید ارزهای دیجیتال به طور کلی و SHIB و DOGE به طور خاص هشدار داد. همانطور که U.Today در روز یکشنبه گزارش داد، قیمت شیبا پس از چاپ یک شمع سبز بزرگ و تلاش برای فراتر رفتن از MA 200 چهار ساعته در آستانه حرکت صعودی است.

نهنگ ها ۶۴۳ میلیارد شیبا اینو اضافه کردند طبق توییت اخیر WhaleStats، در آخر هفته، ذخیره نهنگ ها SHIB به میزان قابل توجهی ۸,۰۰۰,۰۰۰ دلار افزایش یافته است. این معادل ۶۴۳,۰۸۶,۸۱۶,۷۲۰ است. در پایان هفته گذشته، ۵۰۰ کیف پول برتر کمی بیش از ۱۴۷ میلیون دلار در دومین کوین بزرگ سگ نگه داشتند.

اکنون، آنها مالک شیبا به ارزش ۱۵۵،۳۵۹،۳۸۲ دلار هستند. قیمت شیبا در زمان نگارش این مقاله ۰.۰۰۰۰۱۲۴۴ است. در روز جمعه و شنبه، کیف پول های ناشناس نیز مقادیر انبوهی از SHIB را به زمین زدند. یک نهنگ مرموز ۱۱۴,۹۵۲,۸۹۴,۱۳۸ Shiba Inu را خرید و پس از آن آن را به همراه سه تراکنش بزرگ دیگر SHIB که توسط نهنگ‌های مختلف انجام شده بود برای فروش در بایننس فرستاد. در روز شنبه، نهنگ‌ها ۲۸۱ میلیارد شیبا را به هم متصل کردند.

WhaleStats در ۴ سپتامبر ۲۰۲۲ نهنگ قدیمی بیت کوین ۱۰۰ میلیون دلار جابه جا می کند جیم کرامر هشدار می دهد که شیبا و دوج را نخرید جیم کرامر، مجری برنامه Mad Money CNBC، هفته گذشته اظهار داشت که سرمایه گذاران باید از قرار دادن پول خود در دارایی های پرخطر خودداری کنند و به ویژه باید از رمزنگاری و رمزنگاری اجتناب کنند. نه “دریافت memed”، که احتمالاً به عنوان اجتناب از میم کوین های دوج کوین  و SHIB و همچنین سهام میم تفسیر می شود. از جمله کسانی که به این اعتقاد دارند، اینفلوئنسر دیوید گوخشتاین است که آن را به دنبال کنندگان خود در توییتر ذکر کرده است. جیم کرامر گفت SHIB را نخرید.

دیوید گوخشتین، ۴ سپتامبر ۲۰۲۲، وی این را اندکی پس از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، بیان کرد که در آن وی گفت که بانک مرکزی ایالات متحده به مواضع جنگ طلبانه خود ادامه می دهد و به سیاست های پولی سخت ادامه می دهد. او به مخاطبان CNBC یادآوری کرد که پاول توصیه کرد “از انجام کارهای احمقانه با پول خود دست برداریم.” علاوه بر این، پاول اشاره کرد که رام کردن تورم ممکن است “مقداری درد” را برای مشاغل و خانواده های ایالات متحده ایجاد کند. جیم کرامر همچنین اعلام کرد که اعتقادش به بیت کوین به عنوان یک ذخیره ارزش است. ممد نشو

روز شنبه، U.Today پوشش داد که فروشگاه آنلاین توسعه دهنده بازی تراویس جانسون که در توییتر توسط حساب “Supershib Store” نمایندگی می شود، اعلام کرد که او یک هدیه ۱ میلیاردی Shiba Inu را راه اندازی می کند. او همچنین ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ SHIB به هر یک از سه نایب قهرمان خواهد داد.

این وظایف مربوط به بازی های تلفن همراه جانسون و درآمد تبلیغاتی است که او برای خرید شیبا و سوزاندن آن در پایان هر هفته استفاده می کند. این رایتر شیبا همچنین از برنامه وابسته آمازون برای سوزاندن توکن های میم با استفاده از پورسانت های حاصل از فروش استفاده می کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx