تحقیقات نشان می دهد که استخراج بیت کوین برای محیط زیست مضر نیست

استخراج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 492 نفر

مسائل زیست محیطی مرتبط با استخراج بیت کوین همیشه موضوع بحث و جدل در فضای کریپتو بوده است.

این صنعت در سال جاری افت شدیدی را تجربه کرد که بر استخراج کنندگان بیت کوین تأثیر گذاشت. با این گفته، بسیاری از ماینرهای کریپتو وحشت زده و تصمیم به فروش دارایی های خود گرفته اند.

اما، به نظر می رسد روزهای بهتری با این خبر خوب از سوی گروه تحقیقاتی و تحلیلی رمزارز Arcane Research در راه است. در ۲ سپتامبر، Arcane گزارش خود را منتشر کرد که در آن از بهره وری انرژی بیت کوین برای داشتن فرصتی برای تقویت صنعت انرژی تمجید می کند.

استخراج  برای افزایش تولید انرژی

بر اساس این گزارش، این صنعت در واقع می تواند تولید انرژی را افزایش دهد، نه اینکه باعث تخریب محیط زیست شود.

ظاهراً، این تحقیق این تصور رایج را که استخراج بیت‌کوین از مقادیر زیادی انرژی استفاده می‌کند، رد می‌کند و در واقع بیان می‌کند که استخراج بیت کوین تأثیر مثبت خالصی بر جامعه، محیط زیست و انرژی دارد.

ماینرهای بیت کوین مصرف کنندگان انرژی انعطاف پذیر منحصر به فردی هستند که می توانند به حل برخی از بزرگترین مشکلات انرژی ما کمک کنند.

با قضاوت بر اساس حقایق ارائه شده، استخراج بیت کوین واقعاً در طول سال ها به دلیل افزایش تقاضا رشد کرده است. با این حال،این صنعت هنوز هم یک کیک کوچک از کل مصرف انرژی در جهان است، یکی از جزئیات مهم که بسیاری از منتقدان آن را نادیده گرفته اند.

بر اساس نمودار زیر، ماینرهای بیت کوین سالانه ۱۰۰ تراوات ساعت مصرف کرده اند یا بیش از ۰.۰۶ درصد از تقاضای انرژی در سراسر جهان را تشکیل می دهد.

 

منبع: Arcane Research

منبع: Arcane Research

در مقایسه با سایر منابع، ارقام ارائه شده باید در این مرحله ناچیز باشد.

استخراج بیت کوین برای کمک به کاهش انتشار CO2

در مقایسه با صنعت استخراج طلا و بازی های ویدیویی، استخراج بیت کوین هر سال کمی حدود ۱۰۵ تراوات ساعت مصرف می کند که در مقایسه با صنایع فوق که ۲۴۰ تراوات ساعت ثبت شده بودند بسیار ناچیز است.

برای شروع، مصرف تولید کاغذ بخش عمده ای از مصرف انرژی را شامل می شود.

علاوه بر این، استخراج بیت کوین به طور قابل توجهی انتشار کربن را کاهش می دهد. علاوه بر این، سیستم های استخراج BTC انتشار کربن را کاهش می دهند زیرا بسیاری از شرکت ها شروع به روی آوردن به انرژی های تجدیدپذیر نسبت به سوخت های فسیلی کرده اند.

تا کنون، برای هر سرمایه گذاری ۱۰۰۰ دلاری، استخراج بیت کوین تقریباً می تواند انتشار کربن را به میزان ۶.۳۲ تن در سال کاهش دهد، در مقایسه با انرژی خورشیدی و بادی، با ۰.۹۸ تن و ۱.۳ تن. به ترتیب.

بر اساس این گزارش، استخراج  تعدیل سختی ۷۵۱,۹۶۸ را ثبت کرده است که جهش ۹.۲۶ درصدی است.

علیرغم حرکت نزولی بیت کوین، ماینرها همچنان به ارزهای دیجیتال اصلی اعتماد دارند. با این حال، مشکلات درآمد ماینینگ همچنان باعث آزار ماینرهای بیت کوین می شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx