بیت کوین و ریزش‌های بیشتر | تحلیلگر معروف کریپتو هشدار می‌دهد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

‌تحلیلگری که به درستی سقوط بیت کوین در سال جاری را  پیشبینی کرد، به دارندگان بیت کوین هشدار داد و گفت که یک ریزش برای بیت کوین در راه است. تحلیلگر شناخته شده کریپتو، با نام مستعار کاپو، به 692200 دنبال کننده توییتر خود گفت که بیت کوین همچنان نشانه های ضعف خود را آشکار […]

بیت کوین

‌تحلیلگری که به درستی سقوط بیت کوین در سال جاری را  پیشبینی کرد، به دارندگان بیت کوین هشدار داد و گفت که یک ریزش برای بیت کوین در راه است. تحلیلگر شناخته شده کریپتو، با نام مستعار کاپو، به 692200 دنبال کننده توییتر خود گفت که بیت کوین همچنان نشانه های ضعف خود را آشکار می کند. کاپو می گوید:

«گاوهای بیت کوین توانسته اند از پایین ترین سطح بازار نزولی که حدود 15700 دلار است، رالی جدیدی را ایجاد کنند، با این حال، جهش اخیر در مقایسه با افزایش های قبلی بیت کوین از ژوئن به طور قابل توجهی کمتر است.»

وی در توییتر خود نوشت:

«هر پرش کوچکتر شده است. کف و سقف‌های پایین‌تر شکل گرفته اند. حمایت تبدیل به مقاومت می‌شود. سطح 12000 دلاری مانند یک آهنربا است.

تحلیل بیت کوین
نمودار 12ساعته BTC\USDT

در زمان نگارش این مقاله، بیت‌کوین با قیمت 16840 دلار معاملع می شود. حرکت به سمت هدف 12000 دلاری کاپو نشان دهنده کاهش بیش از 28 درصدی بیت کوین است. کاپو همچنین می‌گوید که معامله‌گران احتمالاً برای حرکت نزولی شدید آماده نیستند. این تحلیلگر گفت:

«فقط نظرات (زیر پست) را بخوانید و تأیید دوم را دریافت خواهید کرد (اولین مورد تجزیه و تحلیل و شاخص‌ها است) که بیشتر افراد بالای 17000 دلار یا قیمت‌های بالاتر به دام خرید افتاده‌اند و نمی‌توانند افت دیگری را تحمل کنند. همانطور که قبلاً گفتم، اکثر مردم برای چیزی که در راه است آماده نیستند»

او می‌افزاید که به نظر می‌رسد محیط معاملاتی فعلی در ارزهای دیجیتال و بازار سهام در حال ایجاد «سناریوی عالی برای تسلیم مناسب» است. با نگاهی به بازار سهام، کاپو می گوید که S&P 500 (SPX) پس از واکنش به مقاومت مورب خود، همچنان در روند نزولی قرار دارد.

قیمت بیت کوین
نمودار S & P 500

معامله گران به عملکرد SPX توجه می کنند زیرا به نحوی نشان می دهد که سرمایه گذاران نسبت به دارایی های ریسک پذیر مانند سهام و ارزهای دیجیتال چه حسی دارند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx