ایجاد روزانه ۷۰هزار آدرس جدید اتریوم قبل از مرج

آدرس های اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 461 نفر

روزانه ۷۰هزار آدرس جدید اتریوم ایجاد می‌شود

همانطور که اتریوم برای ارتقای ادغام آماده می شود، با توجه به اینکه به روزرسانی بلاکچین به عنوان یک احساس صعودی برای هر دارایی تلقی می شود، شبکه همچنان به ثبت فعالیت های قابل توجهی ادامه می دهد. در این مورد، تعداد آدرس‌های منحصر به فرد اتریوم تازه ایجاد شده در آستانه به روزرسانی ۱۵ سپتامبر در حال افزایش است.

تا ۲ سپتامبر، شبکه اتریوم دارای ۲۰۴,۵۷۱,۸۲۷ آدرس منحصربه‌فرد بود که نشان‌دهنده رشد ۲,۲۱۰,۵۲۹ آدرس از ۲۰۲,۳۶۱,۲۹۸ آدرس ثبت‌شده در ۲ آگوست است. بنابر گزارش ها، در طول ۳۰ روز، شبکه روزانه حدود ۷۱,۳۰۷ آدرس جدید را اضافه کرده است.

شایان ذکر است که آدرس های اضافه شده لزوماً نشان دهنده فعال بودن آنها یا تعداد منحصر به فرد افرادی که به شبکه می پیوندند نیست. سرمایه گذاران گاهی اوقات می توانند بیش از دو آدرس در کیف پول های مختلف اتریوم داشته باشند.

سرمایه گذاران در انتظار افزایش قیمت هستند

اگرچه بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر فشار فروش گسترده ای را تجربه می کند، رشد آدرس اتریوم را می توان تا حدی به ارتقاء مرج آن نسبت داد که شبکه را به یک بلاکچین اثبات سهام (PoS) منتقل می کند. می توان فرض کرد که صاحبان آدرس جدید در حال تلاش برای به دست آوردن ارز دیجیتال رتبه دوم با ارزش بازار در انتظار افزایش احتمالی هستند. قابل توجه است که بازار رکود آن را فرصتی عالی برای سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت می کند.

در این مورد، اتریوم اخیراً یک رالی کوچک را با توجه به علاقه سرمایه گذران به مرج نشان داده است، که تا حدی باعث رشد کوتاه مدت این ارز دیجیتال شده است. به طور مشابه، نکاتی در مورد افزایش احتمالی اتریوم در آینده مطرح شده است. در همین راستا، با پلتفرم تحلیل بلاک چین سنتیمت، اشاره کرد که معامله گران  در حال زیاد کردن موقعیت های فروش اتر در بیشترین قیمت این ارز از ژوئن ۲۰۲۱ تا کنون کرده اند.

با توجه به اینکه اکثر سرمایه گذاران اتریوم در ضرر هستند، نظارت بر چگونگی تأثیر این به روزرسانی بر بازار نزولی فعلی جالب خواهد بود. طبق گزارش Finbold در ۳۰ آگوست، تعداد آدرس‌های اتریوم در ضرر بر اساس میانگین متحرک هفت روزه در ۳۸,۰۰۱,۳۶۶ به بالاترین حد ماهانه خود رسیده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx