۸۶% تریدرهای یرن فایننس (YFI) هم اکنون در ضرر هستند!

86% تریدرهای یرن فایننس (YFI) هم اکنون در ضرر هستند!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2290 نفر

۸۶% تریدرهای یرن فایننس (YFI) هم اکنون در ضرر هستند!

توکن های دیفای روزهای متفاوتی را در حال سپری کردن هستند. یکی از این توکن ها، توکن یرن فایننس (YFI) است که با شور و هیجان زیادی شروع به کار کرد. ارزش این توکن پس از یک هفته از راه اندازی اش ۱۱ هزار درصد به لطف کشش بازار دیفای در آن زمان رشد کرد.

اما حالا شرایط برای این توکن با افزایش فشار فروش متفاوت شده است. توکن یرن فایننس هم اکنون در پایین ترین سطح خود قرار دارد. آنطور که از شواهد پیدا است به نظر نمی رسد که این توکن حداقل به این زودی ها بتواند ریکاوری خود را آغاز کند.

ضرر بیشتر آدرس های یرن فایننس

طبق اطلاعات منتشر شده توسط پلتفرم اطلاعاتی رمزارزها Into the Block، با قیمت فعلی این توکن در حدود ۱۱۴۶۵ دلار، ۸۶.۶٪ تریدرهایی که در پرتفوی خود این ارز دیجیتال را دارند در حال حاضر متضرر هستند.

توجه به این نکته مهم است که در زمان راه اندازی، ارزش یرن فایننس برابر با ۰ دلار بود. اما پس از ۲۴ ساعت از راه اندازی اش ارزش این توکن به ۴۵۰۰۰ دلار در تاریخ ۱۲ سپتامبر رسید. اما با گذشت یک ماه از آن تاریخ یرن فایننس ۷۴٪ از ارزش خود را از دست داد.

دلیل سقوط ارزش یرن فایننس

دلایلی مختلفی برای توضیح چگونگی سقوط یرن فایننس وجود دارد. یکی از مهمترین دلایل کاهش ارزش دریافتی به دلیل کاهش ییلد در بستر کرو (Curve) می تواند باشد. به اعتقاد محققان، یرن فایننس وابستگی شدیدی به استخر استیبل کوین ها در پلتفرم کرو دارد. یرن فایننس بیشتر سرمایه خود را در خزانه yCRV قرار داده بود و همین مسئله باعث شد که روند صعودی این رمزارز به شدت تحت تاثیر قرار بگیرد.

نمودار یرن فایننس

نمودار یرن فایننس

از دیگر دلایلی که باعث افت شدید یرن فایننس شده است می توان به کاهش محبوبیت پروتکل های ییلد فارمینگ به دلیل کلاهبرداری، تبلیغات بیش از حد و دستکاری بازار اشاره کرد.

یکی دیگر از اتفاقاتی که منجر به سقوط یرن فایننس شده است. کلاهبرداری Eminence Finance بود. Eminence Finance یک پروژه منتشر نشده بود که توسط خالق توکن یرن فایننس Andre Cronje توسعه داده شده بود. این کلاهبرداری منجر به از دست رفتن ۱۵ میلیون دلار شد. به نظر می رسد که سایه شوم این خبر بر روی یرن فایننس همچنان باقی است و هنوز تاثیرش کمرنگ نشده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx