سقوط ۹۵ درصدی NFT های جاستین بیبر!

NFT میمون های کسل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 519 نفر

 همان‌طور که می‌دانید جاستین بیبر، ستاره موسیقی پاپ، علاقه شدیدی به مجموعه NFT میمون های کسل دارد. وی ۱.۳ میلیون دلار در این مجموعه سرمایه‌گذاری کرد که البته شک و شبهه‌هایی در این باره وجود دارد. این گمانه‌زنی‌ها اظهار دارد که کل این موضوع یک تاکتیک تبلیغاتی از سوی پلتفرم MoonPay، بود که البته موجب شکست شد. چراکه در حال حاضر قیمت این توکن غیرقابل‌تعویض به طور چشمگیری کاهش‌یافته است. طبق آمار، مجموعه NFT بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club)، به کمترین نرخ ۲ سال اخیر خود رسیده است.

سقوط مجموعه NFT میمون‌ های کسل

همان‌طور که می‌دانید جاستین بیبر خواننده محبوب موسیقی پاپ، ۱.۳ میلیون دلار در مجموعه توکن‌های غیرقابل‌تعویض میمون‌های خسته (BAYC)، سرمایه‌گذاری کرده است که برخی از شایعات اذعان دارند این امر یک تاکتیک تبلیغاتی از سوی پلتفرم آنلاین MoonPay، بوده است. طبق این شایعات پلتفرم MoonPay، برای افزایش ارزش توکن میمون کسل، از تأثیرگذاری جاستین بیبر استفاده کرده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد این ایده تبلیغاتی با شکست مواجه شده است. دکسترو (Dexerto revealed)، اخیراً در پیرامون مسائل توکن میمون خسته توییتی منتشر کرد که موردتوجه افراد بسیاری قرار گرفت. وی در این باره نوشت:

«سرمایه‌گذاری ۱.۳ میلیون‌دلاری جاستین بیبر، ستاره موسیقی پاپ جهان در BAYC NFT به ۵۹۰۰۰ دلار کاهش‌یافته است. این یعنی ۱.۲ میلیون دلار ضرر!»

مجموعه NFT میمون های کسل

مجموعه NFT میمون های کسل.

بدیهی است از زمانی که دارایی‌های دیجیتالی NFT به وجود آمدند، افراد محبوب بسیاری از سراسر جهان از این نوع ارز دیجیتال منحصربه‌فرد حمایت کردند. چراکه این دارایی‌های شگفت‌انگیز مبتنی بر بلاک‌چین، ایده‌ای خلاقانه را برای ارتقا سطح تعامل هنرمندان با طرف‌داران خود ایجاد کردند. از همین روی بسیاری از افراد مشهور پا به عرصه توکن‌های غیرقابل‌تعویض گذاشتند و کلکسیون‌های محشری از NFT، پدیدار شدند. اما متأسفانه این بازار به طور شدیدی هیجانی و غیرقابل‌پیش‌بینی است. در حال حاضر جاستین بیبر در این زمینه خوش‌شانس نبود و حمایت او از مجموعه NFT میمون‌های کسل مصادف شد با ۱.۲ میلیون دلار ضرر. البته که کاهش شدید این مجموعه قابل‌توجه است، اما NFTها غیرقابل‌پیش‌بینی هستند و ممکن است در آینده مجدداً رشد این مجموعه را شاهد باشیم.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx