تحلیل رمز ارز سند

سند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 441 نفر

فهرست این محتوا

تحلیل جامع سند باکس

سند پس از عملکرد نزولی در نیمه دوم آگوست در نزدیکی محدوده سال ۲۰۲۲ خود معامله می شود. از آن زمان تاکنون برای غلبه بر این محدوده پایین‌تر تلاش کرده است و منتظر یک کاتالیزور بالقوه است تا زندگی را به گاوها بازگرداند.

با این حال، سرمایه گذاران سند ممکن است به تازگی آن کاتالیزور مورد انتظار را بدست آورده باشند. The Sandbox به تازگی هفته خود را با معرفی بازی متاورس Alpha Season 3 خود به پایان رساند. این بازی ارزش مهمی برای اکوسیستم سندباکس دارد زیرا پتانسیل افزایش تعامل در شبکه را دارد.

تعامل بیشتر کاربر، شانس تقاضای بیشتر برای توکن سند را افزایش می دهد. چنین نتیجه ای ممکن است به افزایش اعتماد سرمایه گذاران کمک کند، بنابراین احساسات را به نفع گاوها تغییر می دهد.

در واقع، SAND پس از رسیدن به ۰.۸۰ دلار در نمودارهای قیمت، توانست ۱۴ درصد صعود را به دست آورد.

سند

منبع: سنتیمنت

SAND پس از مواجهه با سطح ۵۰% RSI، در زمان انتشار با قیمت ۰.۹۰ دلار معامله شد. اگر پخش فصل ۳ آلفا باعث افزایش احساسات صعودی شود، باید انتظار داشته باشیم که این رمز ارز یک تقویت نسبی قدرت دریافت کند. چنین نتیجه ای به نفع گاوهای بازار خواهد بود.

با وجود انتظارات فوق، گردش ۷ روزه SAND در پایین ترین سطح خود در ۴ هفته باقی مانده است.

 

سند

منبع : سنتیمنت

عنوان پایین تأیید می کند که احساسات هنوز تغییر نشده است و هیچ تغییر حجم قابل توجهی تاکنون رخ نداده است. با این حال، ممکن است تغییر کند، به ویژه با توجه به افزایش مشاهده شده در فعالیت نهنگ ها در ۲۴ ساعت گذشته .

تعداد تراکنش های نهنگ برای تراکنش های بالای ۱۰۰۰۰۰ دلار بین ۲۰ تا ۲۳ سپتامبر کاهش یافته است. همین معیارها در ۲۴ سپتامبر فعالیت قابل توجهی را افزایش دادند.

منبع: سنتیمنت

اگرچه فعالیت نهنگ ها افزایش یافته است، هنوز مشخص نیست که آیا آنها در فشار فروش در سطح ۵۰٪ RSI نقش داشته اند یا خیر. شاید آنها ممکن است فشار فروش خروجی را در همان سطح لغو کرده باشند، بنابراین نزولی قابل توجهی در ۲۴ ساعت گذشته نداشته است.

توزیع عرضه SAND نشان دهنده کشمکش بین نهنگ های برتر است.

اکثر دسته نهنگ ها اکنون شروع به خرید کرده اند. آدرس هایی که بین ۱ تا ۱۰ میلیون SAND دارند در حال حاضر بیشترین فشار فروش را دارند. در واقع، این دسته تنها ۶.۱۳ درصد از عرضه در گردش SAND را کنترل می کند.

 

سند

منبع: سنتیمنت

آدرس هایی که بیش از ۱۰ میلیون کوین دارند در حال حاضر ۸۸ درصد از عرضه SAND را در اختیار دارند. این دسته نهنگ در چند روز اخیر خرید کرده است و در نتیجه به فشار خرید موجود کمک کرده است.

نتیجه

سرمایه‌گذاران SAND می‌توانند انتظار داشته باشند که با فرارسیدن هفته جدید، انباشت بیشتر ادامه یابد. عرضه بازی ممکن است احساسات مثبتی را ایجاد کند، اما ممکن است لزوماً اینطور نباشد. شرایط کلی بازار نیز بر نتایج بالقوه در چند روز آینده تأثیر خواهد داشت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx