بهترین پروژه های متاورس برای خرید و سرمایه گذاری کدامند؟

بهترین پروژه های متاورسی
  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 506 نفر

بهترین پروژه های متاورس برای خرید و سرمایه گذاری کدامند؟

اندازه بازار جهانی متاورس در سال ۲۰۲۲ به ۶۱.۸ میلیون دلار رسید و تخمین زده می شود که ۴۷.۲ درصد (۴۲۶.۹ میلیون دلار در سال ۲۰۲۷) افزایش یابد. چندین عامل عمده وجود دارد که بر چنین رشد بازار متاورس تأثیر می گذارد، از جمله افزایش رسانه ها و سرگرمی ها، پذیرش متاورس در صنعت بازی، تحول بازارهای فرعی مانند واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR) و واقعیت ترکیبی (MR) و موفقیت هنر دیجیتال و صنایع مد. متاورس به تمام صنایع ذکر شده اجازه می دهد تا از طریق یک محیط مجازی سه بعدی به کاربران نهایی خود دسترسی پیدا کنند. متاورس همچنین یک اکوسیستم مبتنی بر فناوری را ارائه می دهد که بهترین تجربه و معاملات را برای کاربران نهایی خود تضمین می کند. متاورس با استفاده از فناوری بلاک چین، ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، هم از کاربران و هم از صنایع برای اجرای یک کسب‌وکار سودآور از طریق پلتفرم‌های سرگرم‌کننده ارائه شده در متاورس پشتیبانی می‌کند.

متاورس

بنابراین، منطقی به نظر می رسد که سرمایه گذاری در متا‌ورس را به عنوان برنامه ای برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۳ در نظر بگیریم. با این حال، یافتن گنجینه های بازار نیز مهم است. بازار متاورس مملو از پروژه هایی است که تمام تلاش خود را می کنند تا بیشترین توجه سرمایه گذاران را در محیط به خود جلب کنند. آنها همچنین با ارائه بازی های مجازی و همچنین پشتیبانی از ارزهای دیجیتال بومی بازی ها، به کاربران خود وعده مزایای مالی می دهند. در ادامه، فهرستی از بهترین پروژه‌های متاورس با بیشترین پتانسیل رشد سریع در سال ۲۰۲۳ را نشان می‌دهیم. هم مبتدیان و هم متخصصان بازار متاورس می‌توانند قبل از تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری از جزئیات بهترین پروژه‌های متاو‌رس برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

Otherside: متاورس ایپ

متاورسOtherside  تمام معیارها را برآورده می کند تا یکی از بهترین متاورس‌ها برای زیرنظر گرفتن در سال ۲۰۲۳ باشد. توسط گروه معروف یوگالبز، صاحب مجموعه های موفق NFT مانند  Bored Ape Yacht Clubو Otherside راه اندازی شده است. متاورس Otherside هنوز در حال توسعه است، اما کاربرانش را قادر می‌سازد تا به کشف متاورس، معاشرت و خرید قطعه زمین، مشابه دیسنترالند بپردازند. Otherside  در لیست بهترین متاورس ما برای دنبال کردن در سال ۲۰۲۳ قرار دارد، زیرا از  ایپ کوین (ApeCoin) به عنوان ارز دیجیتال بومی خود استفاده می کند که برای خرید دارایی های NFT در متاورس استفاده می شود. دارندگان Bored Ape Yacht Club و Mutant Ape NFT احتمالا به متاورس Otherside دسترسی دارند و قطعه زمین را با استفاده از ApeCoin خریداری می کنند. تا پایان سال ۲۰۲۲،ApeCoin  دارای ارزش بازار بیش از ۲ میلیارد دلار بود، در حالی که هنوز در شروع کار خود است.

سندباکس: بهترین متاورس برای بازی

سندباکس یک دنیای مجازی غیرمتمرکز و جامعه محور است که در آن سازندگان می توانند دارایی های درون دنیا را طراحی، ایجاد، به اشتراک بگذارند و بفروشند.  سندباکس که توسط Pixowl ایجاد شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر اتریوم است که برای تغییر پویایی بازار بازی و پاداش دادن به سازندگان برای ارزشی که از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر تولید می‌کنند، ایجاد شده است. سندباکس از این نظر منحصر به فرد است که بازیکنان مالکیت مطلق آنها را بر روی ساخته های درون بازی از جمله VoxEdit و بازی ها دارند. VoxEdit به کاربران اجازه می دهد تا اشیاء سه بعدی را در متاورس ایجاد و متحرک کنند، از جمله افراد، حیوانات و غیره. همه این محصولات را می توان به عنوان NFT در بازار سندباکس به فروش رساند. علاوه بر این، کاربران می توانند از Sandbox Game Maker  برای ایجاد بازی های سه بعدی به صورت رایگان، به اشتراک گذاری آن با جامعه خود و کسب اوکن SAND استفاده کنند. SAND  ارز دیجیتال بومی مورد استفاده در سندباکس است. این یک توکن ERC-20 است که تمام تراکنش ها و تعاملات اکوسیستم را تامین می کند. SAND در درجه اول برای خرید دارایی ها و زمین ها استفاده می شود. سندباکس به دلیل تاکید بر خلاقیت و ایجاد یک جامعه، تمام معیارهای یک بازی متاورس را برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ برآورده می کند. هر چه بازیکن خلاق تر باشد، درآمد بیشتری کسب می کند. Sandbox DAO همچنین یکی از محبوب ترین مکان ها برای صحبت در مورد متاورس است.

آموزش متاورس سندباکس

دیسنترالند محبوب ترین پروژه متاورس

رتبه نفر در لیست بهترین متا‌ورس برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳، دیسنترالند است، شناخته شده ترین متاورس در فناوری بلاک چین. دیسنترالند در حال حاضر تاسیس شده و برای عموم آزاد است و روزانه هزاران کاربر فعال دارد. دیسنترالند به کاربران خود اجازه می دهد تا با استفاده از آواتارهای سفارشی خود، متاور‌س را جست و جو کنند و با سایر کاربران معاشرت کنند. آواتارها می‌توانند پوشیدنی‌های مختلفی داشته باشند که می‌توان آنها را از طریق خریدهای درون بازی خریداری و ارتقا داد. کاربران دیسنترالند همچنین می توانند یک قطعه زمین دیجیتال بخرند و در زمین های NFT خود ساختمان بسازند. اگرچه، به دلیل محبوبیت فزاینده بازی متاورس، قطعات زمین می توانند گران باشند. دیسنترالند توسط ارز دیجیتال بومی خود MANA پشتیبانی می شود که یکی از سکه های متاورس همیشه در حال رشد در تاریخ متاورس است.

آموزش متاورس دیسنترالند

NFT World: یک متا‌ورس در حال رشد

متاورس بعدی در لیست ما یک بازی متاورس جدید است. NFT Worlds یک متاورس بازی برای کسب درآمد است که به کاربران اجازه می دهد زمین مجازی بخرند و متاورس خود را بسازند. تیم NFT Worlds یک لایه بلاک چین بر روی Minecraft، یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی، ساخته است. بنابراین، NFT Worlds شامل طراحی دقیق به عنوان نقشه های Minecraft است. NFT Worlds مجموعه ای از ۱۰۰۰۰ دنیای مجازی را به عنوان NFT ارائه می دهد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که به طور مستقیم بر کمیاب و هزینه آن تأثیر می گذارد. NFT Worlds به دلیل اندازه آن قابل توجه است: ۱۶ میلیون در ۱۶ میلیون بلوک، به این معنی که یک جهان NFT میلیون ها برابر بزرگتر از همه رقبای خود از جمله دیسنترالند است.

NFT Worlds در مقایسه با دیگر رقیبان خود تقریباً جوان است. تیم سازنده این پروژه در سپتامبر ۲۰۲۱ کار بر روی این پلتفرم را آغاز کرد و تمام ۱۰۰۰۰ NFT را در اکتبر ۲۰۲۱ ضرب کرد. در ۲۷ دسامبر ۲۰۲۱، این تیم ارز دیجیتال NFT Worlds را با یک ایردراپ برای دارندگان NFT Worlds راه اندازی کرد. WRLD ارز درون بازی برای NFT Worlds است. به عنوان یک توکن کاربردی، بازیکنان در حین گیم پلی WRLD کسب می کنند و می توانند از آن برای خریدهای درون بازی مانند خرید آیتم ها و دسترسی به رویدادها استفاده کنند.

کلام پایانی

همانطور که محبوبیت بازی های متاورس روز به روز افزایش می یابد، سرمایه گذاران بیشتری پول و زمان خود را برای به دست آوردن پاداش های کریپتویی صرف می کنند. بنابراین، ضروری است که سرمایه گذاران قبل از سرمایه گذاری در مورد بهترین پروژه‌های های متا‌ورس آشنا شوند و آنها را به دقت تجزیه و تحلیل کنند. ما فهرستی از پروژه‌های متاورس برتر برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳ ارائه کردیم. این فهرست شامل بازی‌های متاو‌رس کاملاً توسعه‌یافته و همچنین بازی‌هایی است که هنوز در حال توسعه هستند. توجه داشته باشید که هر پروژه متا‌ورس مزایای خود را دارد که ممکن است در طول زمان تغییر کند. ما به خوانندگان خود توصیه می کنیم قبل از اینکه شانس خود را برای سرمایه گذاری در متاورس انجام دهند، در مورد بهترین پروژه های متاورس برای سرمایه گذاری به روز باشند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
Behnam
Behnam
1 سال قبل

کوین تلگراف : آلتراورس، یک سر و گردن بالاتر از متاورس‌های دیگرhttps://cointelegr****امکان ارسال لینک وجود ندارد***ve-the-rest

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx