وضعیت بازار ارز دیجیتال | قیمت بیت کوین | قیمت کاردانو

کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 480 نفر

علیرغم بهبود ملایمی که تنها یک روز پیش در بازار ارزهای دیجیتال شاهد بودیم، اکثر دارایی‌های دیجیتال در وضعیت قرمز باقی می‌مانند. بیت کوین ۱۴ درصد از ارزش خود را در طول یک هفته معامله از دست داده است، اما این رقمی نیست که معامله گران باتجربه ارز دیجیتال از آن ترس داشته باشند. کاردانو بر بیت کوین (ADA/BTC) جذابیت پیدا می کند. عملکرد قیمت یکی از قابل توجه ترین دارایی های بازار در برابر بیت کوین در چند هفته و حتی ماه های گذشته بیش از پیش موفقیت آمیز بوده است. دلیل اصلی آن، هارد فورک آینده واسیل و آینده مشکوک اتریوم است که مکانیسم اثبات کار را برای همیشه خاموش کرد.

کاردانو

از نقطه نظر تکنیکال، کاردانو همچنین عملکرد قیمتی برجسته ای از خود نشان می دهد و در هفت روز گذشته بیش از ۸ درصد به ارزش خود افزوده است. در زمان چاپ، برای سومین بار در این ماه مرز بالایی مثلث صعودی را می شکند. این پیشرفت یک گام مهم به سمت معکوس شدن روند در ADA است. این رمزارز بیش از ۶۰ درصد از ارزش خود را از زمان ATH از دست داده و فرصتی برای بهبودی نداشته است، به خصوص با شرایط بازار که در چند ماه گذشته در آن زندگی کرده ایم. کاردانو همچنین نشان می‌دهد که نه تنها در برابر بیت‌کوین افزایش می‌یابد، بلکه عملکردی بهتر از میانگین را در برابر دلار ایالات متحده علی‌رغم تقویت آن در برابر گروهی از ارزهای خارجی نشان می‌دهد.

بیت کوین منتظر کاهش سیاست پولی است علیرغم تسکین بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین پس از یک افزایش نرخ دیگر که در نشست FOMC در ۲۱ سپتامبر آغاز شد، همچنان در حال حرکت در چرخه های اصلاحی است. متاسفانه، تورم غیرقابل کنترل به ما نشان می دهد که تنظیم کننده با وجود شرایط بحرانی بورس که همانطور که می دانیم حرکت دارایی های دیجیتال را دیکته می کند، همچنان در حال افزایش نرخ کلیدی در کشور است. در زمان انتشار، بیت کوین با قیمت ۱۸۹۰۰ دلار تغییر می کند و همچنان در پایین ترین سطح امسال خود حرکت می کند. با این حال، یک شکست دیگر، اولین ارز دیجیتال را به سطح حمایتی بعدی، یعنی ۱۶۰۰۰ دلار نزدیک می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx