آوه (Aave) از راه اندازی استیبل کوین GHO خبر داد

آوه (Aave) از راه اندازی استیبل کوین GHO خبر داد
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 545 نفر

روز یکشنبه، پروتکل آوه اعلام کرد که Aave DAO ایجاد یک استیبل کوین جدید برای اکوسیستم به نام «GHO» را تأیید کرده است. اعضای آوه ایجاد استیبل کوین را در هفته اول ژوئیه پیشنهاد کردند. این استیبل کوین با پشتوانه وثیقه به ارزش دلار آمریکا متصل خواهد شد.

ارز آوه روز یکشنبه توضیح داد ;که سازمان غیرمتمرکز خودمختار Aave (DAO) پیشنهادی را برای ایجاد یک توکن استیبل کوین به نام “GHO” تصویب کرد. حساب رسمی توییتر آوه توضیح داد; “جامعه برای GHO چراغ سبز نشان داده است.” “گام بعدی رای گیری در مورد پارامترهای پیدایش GHO است; منتظر پیشنهاد هفته آینده در انجمن باشید.”

پست وبلاگ مقدماتی GHO که در ۷ ژوئیه ۲۰۲۲ منتشر شد; می‌گوید که استیبل کوین «با مجموعه‌ای متنوع از دارایی‌های رمزنگاری که به صلاحدید کاربران انتخاب می‌شوند حمایت می‌شود; در حالی که وام‌گیرندگان همچنان به سود وثیقه‌های اساسی خود سود می‌برند». پیشنهاد انجمن توسط اکثریت رای دهندگان Aave DAO تصویب شد; زیرا بیش از ۹۹ درصد از شرکت کنندگان در رای گیری به راه اندازی GHO رای مثبت دادند.

Aave DAO از راه اندازی استیبل کوین GHO خبر داد

تصویر تصویب پیشنهاد حاکمیتی می‌گوید که; GHO “از طریق Aave DAO با ارسال ۱۰۰% سود پرداخت‌های وام‌های GHO به DAO مزایایی را برای جامعه فراهم می‌کند” و GHO “توسط حکومت آوه اداره می‌شود.” استیبل کوین آوه به اقتصاد استیبل کوین; که در حال حاضر ۱۵۳ میلیارد دلار ارزش دارد; خواهد پیوست. تتر دسته استیبل کوین را رهبری می کند; و کوین دلار آمریکا (USDC) از نظر ارزش کل بازار پس از آن قرار دارد.

پست وبلاگ شرکت های آوه درباره این موضوع توضیح می دهد; «به عنوان یک استیبل کوین غیرمتمرکز در شبکه اصلی اتریوم; GHO توسط کاربران (یا وام گیرندگان) ایجاد خواهد شد. پست وبلاگ در ادامه می افزاید:

به همین ترتیب، هنگامی که یک کاربر یک موقعیت وام را بازپرداخت می کند (یا منحل می شود)، پروتکل GHO آن کاربر را می سوزاند. تمام پرداخت های بهره ای که توسط استخراج کنندگان GHO تولید می شود مستقیماً به خزانه داری آوه DAO منتقل می شود. به جای ضریب ذخیره استاندارد که هنگام قرض گرفتن سایر دارایی ها توسط کاربران جمع آوری می شود.

شرکت های آوه می گویند که جامعه با پیشنهاد GHO بسیار درگیر بوده است

آوه همچنین دارای یک توکن بومی است که امروزه از بین بیش از ۱۳۰۰۰ دارایی رمزنگاری شده در رتبه ۴۵ قرار دارد. دارایی دیجیتال دارای ارزش بازاری در حدود ۱.۴۶ میلیارد دلار است و (AAVE) در ماه گذشته ۸۴.۷٪ افزایش یافته است. پروتکل وام غیرمتمرکز منبع باز سومین پروتکل بزرگ مالی غیرمتمرکز (defi) از نظر ارزش کل قفل شده است. در اواسط ماه مه، آوه یک پلتفرم رسانه اجتماعی مبتنی بر قراردادهای هوشمند Web3 به نام پروتکل لنز را راه‌اندازی کرد. پلتفرم لنز دارای بیش از ۵۰ برنامه کاربردی است که بر روی شبکه پالیگان ساخته شده است.

تا جایی که به استیبل کوین GHO مربوط می شود، شرکت های آوه می گویند که جامعه “بسیار درگیر پیشنهاد GHO بوده و بازخورد فوق العاده مفید و آموزنده ای ارائه می دهد.” آوه برخی از موارد ذکر شده توسط انجمن را که تیم بر روی آنها تمرکز خواهد کرد، شامل آسیب‌پذیری‌های نرخ بهره تنظیم‌شده توسط DAO، سقف عرضه، ماژول پایداری و «ضرورت بررسی صحیح تسهیل‌کننده‌های بالقوه» را توضیح داد. در حال حاضر، جامعه باید قبل از صدور رمز ارز، در رای گیری در مورد پارامترهای پیدایش استیبل کوین شرکت کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx