بنیاد Web3 پولکادات به ۴۰۰ پروژه روی شبکه پولکادات کمک هزینه مالی اعطا کرده است

بنیاد Web3 پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 482 نفر

بنیاد Web3 یا W3F صدها درخواست کمک مالی از پروژه‌هایی را که به دنبال راه اندازی بر روی شبکه پولکادات هستند دریافت کرده است. به حدود ۴۰ درصد از پروژه های ارسالی توسط بنیاد Web3 کمک هزینه مالی تعلق خواهد گرفت.

بنیاد Web3، مسئول اعطای کمک های مالی در شبکه پولکادات است. ۴۰۰ پروژه توسط این بنیاد مشمول کمک هزینه شده اند.

از زمان راه‌اندازی در دسامبر ۲۰۱۸، بنیاد Web3 صدها درخواست از پروژه‌هایی که به دنبال ایجاد برنامه های بلاکچینی در اکوسیستم پولکادات هستند دریافت کرده است.این بنیاد تقریباً ۴۰ درصد از این درخواست ها را تأیید کرده است.

وظایف بنیاد Web3 به پولکادات و شبکه پاراچین‌های آن محدود نمی‌شود; بلکه عمده سرمایه‌گذاری‌های این شبکه در آنجا انجام شده است.

چشم انداز بنیاد Web3 شبکه پولکادات

بنیاد Web3 جزئیات پروژه‌هایی را که تاکنون به آن ها کمک های مالی کرده است به اشتراک گذشاته است.

این بنیاد اعلام کرد که ۱۰۵۴ درخواست برای تامین مالی ارسال شده است که ۴۱۵ مورد تایید این سازمان قرار گرفته است. دامنه فعالیت این پروژه ها بسیار متفاوت است; از پروژه های حوزه وب۳ گرفته ۳ تا برنامه های غیرمتمرکز (DeFi) مبتنی بر بلاکچین.

بنیاد Web3 پروژه هایی مربوط به حوزه کیف پول، ابزار توسعه دهنده، قراردادهای هوشمند و توسعه UI  را تامین مالی کرده است.

این بنیاد اظهار داشت که ۱۸۱ تیم حداقل یک پروژه خود را با موفقیت تکمیل کرده اند و ۳۰۰ تیم موفق شده اند به پیشرفت خوبی دست پیدا کنند.

شبکه پولکادات هنوز عمدتاً مبتنی بر توسعه‌دهندگان خود است، زیرا لازم است پاراچین‌های آن ساخته شده و به لایه‌های ۱ دیگر متصل شوند تا برنامه ها برای نصرف کنندگان قابل استفاده باشد.

تمرکززدایی

دریافت کنندگان بودجه بنیاد Web3 به طور نسبتاً مساوی در سراسر جهان توزیع شده اند; به طوری که ۱۴٪ از تیم ها از ایالات متحده، ۱۳٪ از چین، ۸٪ از سنگاپور، و کشورهایی مانند; استرالیا، ژاپن و آرژانتین نیز نمایندگان زیادی دارند.

تکمیل ۴۰۰ کمک هزینه مالی در شلوغ ترین مرحله از توسعه شبکه پولکادات انجام شده است.

بنیاد Web3 به این دستاورد بزرگ افتخار می‌کند; و تاکید می‌کند که دریافت‌کنندگان کمک هزینه اکنون در حال کار بر روی طیف گسترده‌ای از موارد استفاده غیرمتمرکز; از جمله هویت دیجیتال و حریم خصوصی، اینترنت اشیا، بازی‌ها، ذخیره‌سازی داده‌ها و امور مالی هستند.

همانطور که برخی از توسعه دهندگان بلاکچین دیگر از زبان برنامه نویسی Solidity استفاده نمی کنند; توسعه دهندگان پولکادات امیدوارند که زبان برنامه نویسیParity  ارزش خود را ثابت کند.

تعداد پاراچین های ساخته شده با Parity در حال افزایش است; اما رقابت با دیگر بلاک چین های “نسل بعدی” مانند Sui و Aptos وجود دارد; که هر دو از زبان برنامه نویسی Move استفاده می کنند.

این امکان وجود دارد که مقیاس پذیری و قابلیت همکاری پولکادات باعث جذب توسعه دهندگان حوزه وب۳ به این شبکه شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx