آوه (Aave) برنامه های وب۳ خود را گسترش داده است

آوه
  • زمان مطالعه: ۵دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

آوه (Aave) برنامه های وب۳ خود را پس از خرید شرکت متاورس اجتماعی سونار (Sonar) گسترش داده است. سایر پروتکل های دیفای در ماه های اخیر تمرکز وب۳خود را گسترش داده اند.

آوه در حال پیوستن به دیگر پروتکل های دیفای در گسترش برنامه های وب۳خود پس از خرید سونار است. خرید سونار توسط آوه در ۵ دسامبر اعلام شد، سونار شرکتی است که بر روی متاورس و NFT کار می کند. متاورس اجتماعی موبایلی آن به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از NFT دنیاهایی را بسازند و با فضاهای ایجاد شده توسط کاربران دیگر تعامل داشته باشند.

با تکمیل خرید، سونار قصد دارد پروتکل لنز را یکپارچه کند. چندین عضو سونار با هدف کمک به توسعه برنامه های اجتماعی موبایلی و سایر برنامه های کاربردی وب۳ به آوه می پیوندند. بن ساوت لی و راندولف لی از بنیانگذاران سونار به ترتیب به عنوان معاون محصول و طراح و مهندس اصلی به آوه خواهند پیوست.

این نشان دهنده یک حرکت بزرگ توسط آوه برای ورود بیشتر به فضای وب۳ است که بسیاری از شرکت ها نیز همین کار را انجام داده اند. جایگاه وب۳ به روند جدیدی در بازار تبدیل شده است و شرکت ها مشتاق سرمایه گذاری هستند. زمستان کریپتو نیز بسیاری را مجبور کرده است که توجه خود را به مناطقی برای رشد بالقوه معطوف کنند.

موسس و مدیر عامل آوه ، استانی کولچوف، فاش کرد که استراتژی رسانه های اجتماعی و اپلیکیشن موبایلی آن مهم است. کولچوف گفت که تیم سونار با پیوستن به لنز “استراتژی رسانه های اجتماعی و اپلیکیشن موبایل ما را تسریع خواهد کرد.”

پروتکل‌های دیفای در طول بازار خرسی به وب۳ می پیوندند

آوه تنها پروتکل دیفای که به عمق فضای وب۳ می رود نیست. یونی سواپ، با هیاهوی بسیار، پشتیبانی از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را راه‌اندازی کرد و به کاربران اجازه داد NFT‌ها را از طریق چندین بازار معامله کنند. این صرافی همچنین برای ۲۲۰۰۰ کاربر جدید اول تخفیف گاز و همچنین ۵ میلیون دلار به کاربران قدیمی جینی ارائه می دهد.

بازار نزولی ماهیت بازار را تغییر داده و پلتفرم‌ها را مجبور به استفاده از فضاهای نوظهور کرده است. شرکت های موجود در این فضا در طول بازار نزولی رشد بهتری را نشان داده اند. واضح است که پلتفرم های موجود نیز این پتانسیل را می بینند.

آوه ورژن ۳ به زودی راه اندازی می شود

آوه در توسعه عمومی نیز پیشرفت داشته است. جامعه آوه در حال آماده شدن برای راه اندازی Aave Protocol V3 است که انعطاف پذیری و امنیت را در شرایط نوسان بازار ارائه می دهد. آوه V3 ویژگی هایی مانند حالت Isolation، Siled Borrowing، و Supply Caps و Borrow Caps در هر دارایی را معرفی می کند. این ویژگی ها در شرایط ریسکی بازار مفید هستند. این راه‌اندازی در حالی انجام می‌شود که آوه مجبور به دفاع در برابر حملات مرتبط با خطرات نوسانات بوده است. این پروتکل به طور موقت برخی از بازارهای وام دهی را به حالت تعلیق درآورد تا از دستکاری بازار جلوگیری شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx