نظر استراتژیست بلومبرگ درمورد بیت کوین و اتریوم

اتریوم
  • زمان مطالعه: ۴دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 417 نفر

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد بلومبرگ، نظرات خود را در مورد بازار کریپتو در طی مصاحبه ای با دانیلا کامبون، سردبیر استنزبری ریسرچ به اشتراک گذاشت. مک گلون معتقد است که ما در حال رفتن به مرحله نهایی بازار خرسی کریپتو هستیم، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا شاهد معکوس شدن روند باشیم. او اضافه کرد که بدترین زمستان کریپتو احتمالا پشت سر ماست.

دیدگاه مک گلون در مورد بیت‌کوین

مک گلون انتظار داشت که قیمت بیت کوین در کوتاه مدت تا میان مدت کاهش یابد. او دیدگاه خود را با بیان اینکه بیت‌کوین در ماه‌های اخیر به پایین‌ترین حد چند ساله خود رسیده است، بیان کرد، اما فکر می‌کند قبل از رسیدن به ارزشی خوب، نزول بیشتری دارد. وی این تصویر را برجسته می کند که بیت کوین یک دارایی و فناوری نوظهور است که با گذشت زمان بهبود می یابد.

او اشاره کرد که در حال حاضر شاهد خرابی هایی مشابه سهام اینترنت از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ هستیم. او به ادامه داد که قیمت پایین می تواند حدود ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار باشد و این یک حمایت قابل قبول خواهد بود. سپس در نهایت، بیت کوین دوباره بازگشته و مسیر صعودی خود را از سر می گیرد.

مک‌گلون در توییتی نوشت که کاهش دارایی‌های بیت‌کوین و کریپتو از ابتدای سال تاکنون بر بازار فشار وارد کرده و این ممکن است باعث تسلیم (فروش) بیشتر شود، که ممکن است زمینه را برای سال ۲۰۲۳ فراهم کند.

دیدگاه مک گلون در مورد اتریوم

مایک مک‌گلون پیش‌بینی می‌کند که اتریوم (ETH) به دلیل پایه‌های مستحکم پلتفرم قرارداد هوشمند، عملکرد بهتری نسبت به سایر دارایی‌های رمزنگاری خواهد داشت. مک گلون تاکید کرد که قیمت اتریوم در طول سه سال گذشته دوازده برابر شده است و از اکثر کلاس‌های دارایی عملکرد بهتری داشته است و سطح حمایت آن نزدیک به قیمت فعلی است.

اتریوم یک ارتقای تاریخی به نام ادغام انجام داده است. تغییر شبکه از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) مزایای زیست‌محیطی عظیمی را نوید می‌دهد و همچنین نرخ صدور ETH را کاهش می‌دهد که می‌تواند قیمت آن را افزایش دهد.

مک گلون اظهار داشت که اتریوم در پایان سال ۲۰۱۹ قبل از شیوع بیماری همه گیر کرونا، ۱۰۰ دلار بود و در حال حاضر ۱۲۶۸.۳۴ دلار معامله می شود، بنابراین همچنان ۱۲ برابر افزایش یافته است. او می‌گوید اتر حمایت خوبی در حدود ۱۰۰۰ دلار دارد و کاملاً انتظار دارد که اتریوم به دلیل بهبود پذیرش و تقاضا و همچنین کاهش عرضه، جلوتر رود. بنابراین ETH ممکن است این سیر صعودی را در طول زمان ادامه دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx