جیم کرامر می‌گوید که ممکن است ریپل کاردانو و دوج کوین سقوط کنند

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 435 نفر

جیم کرامر، مجری قدیمی CNBC، در قسمت اخیر برنامه مدمانی (Mad Money)، ارزهای دیجیتال را مورد انتقاد قرار داد.
در یکی از قسمت‌های اخیر مدمانی ، جیم کرامر، مجری قدیمی CNBC گفت که انتظار دارد قیمت آلت‌کوین‌هایی مانند ریپل، کاردانو و دوج کوین احتمالاً به صفر برسند.

مجری سوپراستار تلویزیون به سرمایه گذاران هشدار داده است که علیرغم کاهش قیمت هنوز دیر نیست که ارزهای دیجیتال خود را کنار بگذارند. این سهامدار معتقد است که ارزهای دیجیتال برتر هنوز به شدت بیش از حد ارزش گذاری شده اند، به همین دلیل است که کسانی که به نگه داشتن آنها ادامه می دهند خود را در “موقعیت وحشتناکی” می بینند. میزبان قدیمی برنامه مدمانی همچنین تتر (USDT)، بزرگترین استیبل کوین جهان را هدف گرفت و پشتوانه ذخیره USDT شرکت را زیر سوال برد. کرامر می گوید که علاقه مندان به ارزهای دیجیتال به شدت تلاش می کنند تا همه چیز را “در هوا” نگه دارند و وضعیت فعلی صنعت کریپتو را با حباب دات کام مقایسه می کنند.

اگرچه طرفداران ارزهای دیجیتال تمایل دارند اظهارات کرامر را به سخره بگیرند، او دقیقاً پیش‌بینی کرد که ارزهای دیجیتال در ماه ژوئن فضای بیشتری برای سقوط دارند. در آن زمان، تز نزولی او حول این ایده می چرخید که فدرال رزرو قصد دارد ارزهای دیجیتال را با افزایش نرخ بهره آتش بزند. پس از فروپاشی صرافی FTX، با وجود اینکه به نظر می رسد تورم به اوج خود رسیده است، چشم انداز کریپتو وخیم تر شده است.

با این حال، بیت کوین هنوز به هدف نزولی کرامر یعنی ۱۲۰۰۰ دلار سقوط نکرده است. بزرگترین ارز رمزنگاری شده در حال حاضر کمی پایین تر از سطح ۱۷,۰۰۰ دلار معامله می شود و پس از کاهش به کمترین قیمت چند ساله ۱۵,۴۷۹ دلار در ۲۱ نوامبر. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، اریک رابرتسن، استراتژیست ارشد چارترد، اخیرا پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند در سال ۲۰۲۳ به ۵۰۰۰ دلار نزول کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx