تبدیل خودکار استیبل کوین بایننس برای بازار مفید است

تبدیل خودکار استیبل کوین بایننس برای بازار مفید است
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 460 نفر

به گفته مدیر عامل سِرکل، صادر کننده USDC، حرکت بایننس برای تبدیل خودکار USDC و دو استیبل کوین دیگر ممکن است منجر به ورود USDC بیشتر به صرافی شود.

جرمی آلر مدیر عامل سرکل در توییتر گفت:

بایننس در تلاش است تا نقدینگی دلار را با اسیبل کوین های معادل پول نقد تثبیت کند. این برای نقدینگی و عمق بازار خوب است.

بایننس دیروز اعلام کرد که موجودی ها و سپرده های جدید USDC ،USDP و TUSD را به استیبل کوین خود یعنی BUSD با نسبت ۱:۱ تبدیل می کند. حتی پس از انجام تبدیل خودکار (برنامه ریزی شده برای ۲۶ سپتامبر) کاربران همچنان می توانند این کوین ها را با همان نسبت از BUSD برداشت کنند.

آلر گفت: «بایننس به پشتیبانی از USDC پایان نمی دهد و این تغییر احتمالاً منجر به جریان بیشتر USDC به بایننس خواهد شد. آلر گفت که داشتن دفاتر دلاری تلفیقی، معاملات بازارهای اصلی را برای انتقال USDC به و از بایننس آسان‌تر می‌کند. “با توجه به محدود بودن استفاده از BUSD در خارج از بایننس، احتمالاً  USDC به عنوان پل متقابل استیبل کوین صرافی های متمرکز و صرافی های غیرمتمرکز استفاده می‌شود. مگر اینکه BUSD بایننس بتواند از همه رقبای خود جلو بزند”.

استیون ژنگ از تیم بلاک ریسرچ اشاره کرد که صرافی کریپتو FTX به طور موثر همان کار را انجام می دهد و سپرده های USD، USDC، TUSD، USDP، BUSD و HUSD را با استیبل کوین USD به نسبت ۱:۱ تعویض می‌کند. او گفت:

این حرکت بایننس به تثبیت نقدینگی جفت‌های معاملاتی استیبل‌کوین در صرافی کمک می‌کند. این برای هر دو طرف مفید است، زیرا کاربران مجبور نیستند با نقدینگی استیبل کوین تکه تکه شده معامله کنند و همچنین بایننس می‌تواند فعالیت و چشم‌انداز بیشتری را به استیبل کوین BUSD خود جلب کند.

TUSD در توییتر اعلام کرد که با “اکوسیستم” بایننس همکاری خواهد کرد. TUSD گفت: «بایننس پشتیبانی از واریز و برداشت $TUSD چند زنجیره ای را در صرافی خود برای تمام استانداردها حفظ خواهد کرد. ریچ تئو، بنیانگذار و مدیرعامل آسیا پاکسوس، شرکتی که BUSD را با مشارکت بایننس صادر کرده است، گفت:

این حرکت ایمنی بیشتری را برای مشتریان بایننس تضمین می کند.

تئو گفت: «برخلاف استیبل‌کوین‌های رقیب، BUSD توسط NYDFS (دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک) تنظیم می‌شود و این دپارتمان بر بحث رعایت قوانین آن نظارت می‌کند. فقط استیبل کوین های تنظیم شده این کار را انجام می دهند و ما را از استیبل کوین های صادر شده توسط شرکت هایی که دارای مجوز انتقال پول (MTL) هستند که هیچ نظارتی بر ذخایر یا حاکمیت ندارند، متمایز می کند.

استیبل کوین بایننس یکی از ۲۴ ارز در لیست سبز NYDFS است، به این معنی که می تواند در ایالت نیویورک توسط نهادهای دارای مجوز بدون نیاز به تاییدیه نظارتی اضافی استفاده شود. استیبل کوین های صادر شده توسط نهادهای تحت نظارت DFS که برای انتشار تایید شده اند عبارتند از Z.com USD (ZUSD)، Pax Dollar (USDP) و Gemini Dollar (GUSD).

تئو همچنین تاکید کرد که ذخایر BUSD حمایت های بیشتری از مصرف کننده را ارائه می دهد و این امر، آن را از استیبل کوین های صادر شده MTL که توسط شرکت ها نگهداری می شود و در معرض زیان و ورشکستگی قرار دارند جدا می کند.

BUSD پس از تتر و  USDC سومین ارزش بازار بزرگ را در میان استیبل کوین ها (که به ارزهای فیات مانند دلار متصل می شوند) دارد. تاکنون حدود ۲۶ درصد از حجم معاملات در صرافی های متمرکز در ماه سپتامبر، از BUSD به عنوان جفت پایه خود استفاده کرده اند که بالاترین رکورد جدید برای استیبل کوین است – از ۱۱.۳۴ درصد در آگوست. این تنها پس از USDT است که تا کنون ۵۶.۸۶ درصد از حجم ها را در سپتامبر تشکیل می دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx