با عبور از بازه ۴۷ دلاری، بایننس کوین به بالاترین سطح خود رسید!

با عبور از بازه 47 دلاری، بایننس کوین به بالاترین سطح خود رسید!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1922 نفر

با عبور از بازه ۴۷ دلاری، بایننس کوین به بالاترین سطح خود رسید!

بایننس کوین نیز به جمع ارزهایی پیوست که به تازگی به بالاترین سطح خود رسیده اند. BNB امروز موفق شد در تداوم روند صعودی خود به بازه ۴۷ دلاری ورود کند. هم اکنون این ارز دیجیتال در بازه ۴۶.۲۶ دلار معامله میشود.

نمودار بایننس کوین

نمودار بایننس کوین

براساس داده های منتشر شده توسط کوین مارکت کپ، BNB با ارزش بازار بالغ بر ۶.۵ میلیارد دلار هم اکنون در جایگاه ۱۱ برترین رمزارزها از نظر ارزش بازار قرار گرفته است.

نمودار ها نشان می دهند که روند صعودی بایننس کوین از ماه جولای سال گذشته که این ارز ارزشی در حدود ۱۵ دلار داشت شروع شده است. روند نزولی قبلی بایننس کوین از رکورد قبلی خود یعنی ۳۸.۸۵ دلار زمانی به طور رسمی شکسته شد که این ارز در ماه جولای روند صعودی خود را آغاز کرد.

با عبور از بازه ۴۵ دلاری، حالا گاوها به دنبال رسیدن به هدف کوتاه مدت خود یعنی بازه ۵۰ دلاری هستند که یک بازه مقاومتی روانی برای بایننس کوین محسوب می شود.

افزایش جستجو Binance

بر اساس داده هایی که Similar Web منتشر کرده، جستجو کلمه بایننس کوین و کلید واژه های مرتبط با آن از ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ به صورت مستمر افزایش یافته است. داده ها نشان می دهند که میزان بازدید از تعداد ۳۲.۵ میلیون صفحه به ۵۶.۳ میلیون صفحه در ماه دسامبر افزایش یافته است.

تعداد ویزیت سایت بایننس

تعداد ویزیت سایت بایننس

در ۴ ژانویه، مدیرعامل بایننس که با اختصار CZ شناخته می شود، در توییتی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته حجم معاملات اسپات و مشتقات این صرافی از ۸۰ میلیارد دلار فراتر رفته است. وی همچنین اذعان کرد که افزایش حجم معاملات می تواند برای این صرافی دردسرساز باشد، اما وی قول داد که برای رفع مشکلات احتمالی به سرعت عمل خواهد کرد.

از آنجایی که BNB کاربرد بسیاری مهمی در صرافی بایننس دارد و برای پرداخت کارمزدها استفاده می شود، می توان انتظار رسیدن این ارز به بازه ۵۰ دلاری را داشت.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx