Acala توانست تقریبا ۳ میلیارد دلار را بازیابی کند

بازیابی استیبل کوین Acala
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 386 نفر

Acala تقریباً ۳ میلیارد دلار آمریکا پس از دومین ردیابی آدرس‌های تحت تأثیر حمله اخیر، بازیابی کرده است.

Acala دسته دیگری از وجوه آسیب دیده را بازیابی کرده است.

این پروتکل ابتدا در ۱۴ آگوست مورد بهره برداری قرار گرفت. در آن زمان، یک مهاجم به اشتباه میلیاردها دلار از استیبل کوین دلاری خود را استخراج کرد و بخشی از آن را با سایر دارایی های رمزنگاری مبادله کرد. با این حال، پروژه به سرعت شبکه خود را مسدود کرد و از انتقال بیشتر دارایی ها جلوگیری کرد.

در ۱۵ آگوست، اولین ردیابی آکالا ۱.۲۹ میلیارد دلار از دلار آسیب دیده را بازیابی کرد. اکنون، آکالا ۱.۶۸ میلیارد دلار دیگر را از طریق ردیابی دوم که در ۱۷ اوت به پایان رسید، بازیابی کرده است و مجموع وجوه بازیافتی را به تقریباً ۳ میلیارد دلار می رساند.

به طور خاص، Acala می گوید که ۱.۶۸ میلیارد دلار آمریکا در ۱۶ آدرس ردیابی شده همراه با سایر توکن ها باقی می ماند. این دارایی‌های دیگر عبارتند از: بیت کوین مصنوعی معکوس (iBTC)، Acala (ACA)، Polkadot (DOT) و DOT سهام مایع (LDOT).

جزئیات ردیابی نشان می دهد که ۱۶ آدرس متعلق به کاربرانی است که در استخرهای نقدینگی iBTC/aUSD Acala مشارکت داشته اند. این آدرس‌ها پس از ادعای پاداش‌های ارائه‌دهنده نقدینگی از یک استخر پاداش، دلار آمریکا را که به اشتباه ضرب شده بود، دریافت کردند.

آکالا می‌گوید که به انتشار گزارش‌های ردیابی بیشتر ادامه خواهد داد، که به جامعه کمک می‌کند تا پیشنهاداتی برای حل این وضعیت ایجاد کند. همچنین گزارش های پس از مرگ و سایر گزارش ها منتشر خواهد شد.

دیگر تلاش‌های بازیابی نیز در حال انجام است. در ۱۶ آگوست، یک سکه سوزی برای کمک به aUSD برای بازیابی برابری دلار خود پیشنهاد و اجرا شد. سوختگی ۱.۲۹ میلیارد بازیابی شده در اولین ردیابی را از بین برد.

رایت تا حدی موفقیت آمیز بود، زیرا CoinMarketCap نشان می دهد که ارزش دلار آمریکا ۰.۸۵ دلار است که از ۰.۰۱ دلار پس از حمله بیشتر است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx