فدرال رزرو لایه جدیدی از بوروکراسی را برای بانک های ایالات متحده اضافه میکند

لایحه جدید فدرال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 394 نفر

هیئت فدرال رزرو ایالات متحده روز سه شنبه نامه ای به افسران نظارتی، کارکنان و بانک هایی که آنها بر آنها نظارت می کنند. در رابطه با فعالیت های دارایی های رمزنگاری شده صادر کرد.

این نامه مراحل اولیه ای را که یک بانک باید قبل از انجام فعالیت با ارزهای دیجیتال طی کند. را پوشش می دهد و به بانک ها دستور می دهد قبل از ادامه این فعالیت ها به هیئت مدیره اطلاع دهند.

این نامه که توسط مدیران بخش‌های نظارتی و امور جامعه امضا شده است، برای تمام بانک‌های تحت نظارت فدرال رزرو بدون حداقل دارایی اعمال می‌شود. این با هشداری در مورد خطرات مرتبط با کریپتو شروع می‌شود، به‌ویژه به فناوری در حال تکامل و حاکمیت آن، مبارزه با پولشویی و شفافیت و ثبات دارایی‌هایی مانند استیبل کوین اشاره می‌کند.

در این نامه آمده است: فدرال رزرو بر فعالیت های بانک ها نظارت می کند:

با توجه به افزایش خطرات و خطرات جدید ناشی از دارایی های رمزنگاری شده، فدرال رزرو به دقت تحولات مرتبط و مشارکت سازمان های بانکی در فعالیت های مرتبط با دارایی های رمزنگاری شده را زیر نظر دارد.
در ادامه به بانک‌ها یادآوری می‌کند که باید آمادگی‌های مدیریت ریسک کافی را برای فعالیت‌های دارای دارایی‌های کریپتو انجام دهند. همچنین توصیه می‌کند قوانین ایالتی و فدرال را در مورد قانونی بودن طرح‌ها و پرونده‌های مورد نیاز بررسی کنید، به ویژه قانون شرکت هلدینگ بانک، قانون وام مالکان خانه، قانون فدرال رزرو و قانون بیمه سپرده.

مطالب مرتبط: بانک‌های پرتغالی حساب‌های ارزهای دیجیتال را به دلیل نگرانی‌های مدیریت ریسک می‌بندند

فراخوان واقعی نامه این دستورالعمل بود که بانک‌ها باید پیش از فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده. خود در حوزه ارزهای دیجیتال، مخاطبین نظارتی فدرال رزرو را مطلع کنند. بانک‌هایی که قبلاً درگیر چنین فعالیت‌هایی هستند، باید اخطار فوری به گذشته ارائه کنند تا بتوانند بازخورد دریافت کنند.

در بیانیه‌ای آمده است. که بیانیه‌ای در مورد خط‌مشی دارایی‌های کریپتو در سال گذشته پس از یک “سرعت سیاست” بین سازمانی با دفتر کنترل کننده ارز (OCC) شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) ارائه شد.

نامه فدرال رزرو به دنبال دستورالعمل هایی برای بانک های ذخیره شده است. که در میان سایر سازمان ها، حساب های فدرال رزرو را برای “بانک های بلاک چین” باز می کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx