تحلیل کاردانو _ 26 مهر

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال کاردانو      1401/07/26 قیمت کاردانو بعد از عبور از 40 سنت ریزش 10 درصدی را تجربه کرد. این ریزش با وجود هاردفورک واسیل، بخاطر همبستگی موجود بین بیت کوین و این رمز ارز است. در این تحلیل به بررسی نواحی بازگشتی کاردانو در تایم فریم روزانه میپردازیم.  با نگاهی به گذشته بازار […]

تحلیل کاردانو

تحلیل تکنیکال کاردانو      1401/07/26

قیمت کاردانو بعد از عبور از 40 سنت ریزش 10 درصدی را تجربه کرد. این ریزش با وجود هاردفورک واسیل، بخاطر همبستگی موجود بین بیت کوین و این رمز ارز است.

در این تحلیل به بررسی نواحی بازگشتی کاردانو در تایم فریم روزانه میپردازیم.  با نگاهی به گذشته بازار متوجه یک اردر بلاک صعودی و همینطور یک FVG در بالای آن میشویم که در نواحی 34-36 سنت تشکیل شده است.

این نواحی به یک ناحیه تقاضا قوی برای کاردانو تبدیل شده است که انتظار واکنش قیمت را از آن داریم. اما با نگاهی به تایم فریم یک ساعته متوجه میشیم که روند کوتاه مدتی همچنان نزولی است و هیچ نشانه ایی از بازگشت قیمت در آن دیده نمیشود.  بنابراین انتظار میرود که قیمت همچنان به اصلاح خود به سمت پایین ادامه دهد و بتواند به اهداف 34 سنتی برسد. برای باز کردن پوزیشن شورت از این رمز ارز بهتر است که منتظر اصلاح قیمتی از آن باشیم تا در FVG  ریزش قیمتی صورت بگیرد. دقت داشته باشید که قیمت به تمامی این نواحی واکش نشان ندهد  زیرا هیچ 100 درصد در بازار های مالی وجود ندارد.

قیمت کاردانو
ریزش قیمت کاردانو همچنان محتمل است

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx