آیا اتریوم میتواند به بالای ۱۳۰۰ دلار باز گردد؟

تحلیل اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 382 نفر

تحلیل اتریوم

قیمت اتریوم مجدداً در ۱۳۰۰ دلار ریجکت شد. در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم به سختی حرکت قیمت را در نمودار خود تجربه کرد. ادامه معاملات جانبی قیمت اتریوم را به سطح حمایت ۱۲۰۰ دلاری می‌رساند.

بیت کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته عادی باقی مانده است و اکثر آلت کوین ها به همین ترتیب عمل کرده اند. چشم انداز تکنیکال اتریوم نشان داد که گاوها کنترل بازار را در دست ندارند. این به دلیل رد مداوم در قیمت ۱۳۰۰ دلار بود.

کمبود تقاضا باعث می شود اتریوم به ترتیب بین سطوح قیمتی ۱۲۶۰ و ۱۳۶۰ دلار در نوسان باشد. در صورتی که حرکت قیمت در روز های بعدی افزایش نیابد، حتی می‌تواند به زیر خط حمایت ۱۲۰۰ دلار نیز برسد.

برای کاهش فشار نزولی، اتریوم باید بتواند از مرز ۱۳۶۰ دلار عبور کند. باید برای مدتی بالاتر از سطح فوق معامله کند. ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز ۹۶۲ میلیارد دلار است که ۰.۳ درصد تغییر منفی در ۲۴ ساعت گذشته داشته است.اتریوم در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۲۹۰ دلار معامله می شد.

مقاومت مهم در ۱۳۰۰ دلار بود که نشان می دهد می تواند سقف قیمت ۱۳۶۰ دلار را برآورده کند یا نه . حرکت به بالای سطح ۱۳۶۰ دلار باعث می شود که گاوها به نمودار اتریوم بازگردند.

از سوی دیگر، حمایت میان مدتی این آلتکوین ۱۲۶۸ دلار بود. اگر تقاضا برای آن در معاملات بعدی بازنگردد، اتریوم میتواند به سمت پایین حرکت می کند.

شکستن به زیر سطح ۱۲۶۸ دلار باعث می شود  به ۱۲۰۰ دلار برسد و سپس ۱۱۶۰ دلار معامله شود. میزان معامله اتریوم در روز گذشته کاهش یافت که نشان دهنده نزولی بودن و افزایش فشار فروش است.

در بیشتر این ماه، این آلتکوین قدرت خرید پایینی را در نمودار خود تجربه کرده است.

شاخص قدرت نسبی کمتر از نیم خط بود که به معنای خروج خریداران از بازار بود. علاوه بر این، این اندیکاتور همچنین کاهش جدیدی را در قدرت خرید به تصویر می‌کشد که نشان از کاهش قیمت دارد. قیمت اتریوم زیر خط ۲۰-SMA بود و این نشان دهنده تقاضای کم است.همچنین به این معنی است که فروشندگان در حال حرکت قیمت در بازار بودند.

تحلیل اتریوم

بررسی وضعیت RSI

شاخص های تکنیکال نشان داد که خرس ها در کنترل بودند. با این حال، قیمت اتریوم نیز سیگنال خرید را در نمودار خود به تصویر کشیده است. واگرایی میانگین متحرک همگرایی حرکت و جهت قیمت را نشان می دهد. مکدی به نمایش هیستوگرام های سبز به عنوان سیگنال خرید ادامه داد، این می تواند به این معنی باشد که اگر خریداران بر اساس آن عمل کنند، اتریوم میتواند رشد کند.

جریان پول Chaikin مقدار ورودی سرمایه نسبت به خروج سرمایه را اندازه گیری می کند.CMF همچنان مثبت بود زیرا اندیکاتور بالای نیم خط بود. با این حال، یک نزول وجود داشت که نشان می داد در روز های معاملاتی بعدی این اندیکاتور منفی خواهد شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx