تاثیر به روزرسانی کاردانو بر قیمت آن

به روزرسانی کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 455 نفر

به روزرسانی کاردانو (ADA) برای بهبود مقیاس‌پذیری شبکه‌اش ممکن است به تعویق بیافتد. با این حال، به نظر نمی رسد که این ارز دیجیتال که بر اساس مکانیزم اثبات سهام (PoS) کار می کند برای توسعه شبکه خود مشکل جدی نداشته باشد.

از ۲۹ جولای، کاردانو موفق شد از ریپل عبور کند تا به هفتمین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش کل بازار تبدیل شود.

تاخیر موقتی به روزرسانی کاردانو

به گفته Santiment، معیارهای اجتماعی کاردانو به شدت افزایش یافت. این موضوع زمامی پر رنگ شد که شاخص حجم اجتماعی آن از ۱۴۵ به ۴۴۱ رسید. جالب اینجاست که به همین جا ختم نشد. تقریباً در همان زمان، شاخص آدرس‌های فعال در زنجیره کاردانو به‌شدت افزایش یافت و از ۴۵ به ۱۷۶ رسید.

پیش از این، بخش توسعه کاردانو اعلام کرد که کاردانو هارد فورک را به جلو خواهد برد. هارد فورک Vasil، با هدف ارتقاء شبکه آزمایشی  کاردانو، یک نوآوری جالب است که مشکلات مقیاس پذیری شبکه آن را حل می کند.

در رابطه با این رویداد، کوین هاموند، مدیر فناوری کاردانو، گفت:

شبکه کاردانو ممکن است چند هفته دیگر در جایی که هستیم باقی بماند تا کاملا برای هارد فورک اصلی Vasil  آماده شود. همه کاربران باید آماده پیشرفت در هارد فورک باشند تا مطمئن شوند که روند جدید کاردانو، هم برای آنها و هم برای کاربران نهایی بلاکچین کاردانو مناسب است.

پس از اعلام ۲۹ ژوئن برای زمان به روزرسانی شبکه، هاموند تأیید کرد که کاردانو یک تاریخ دیگر را برای ارتقاء شبکه اش اعلام خواهد کرد.

وضعیت کنونی قیمت کاردانو

جایگاه هفتم کاردانو زمان زیادی دوام نیاورد و چند ساعت بعد; ریپل جایگاه هفتم خود را پس گرفت و کاردانو به رتبه هشتم رفت..

با این حال، کاردانو هنوز در رقابت تنگاتنگی با ریپل به نظر می رسد. در زمان انتشار این گزارش، ارزش بازار کاردانوحدود ۱۷.۵۶ میلیارد دلار بوده است; در حالی که ارزش بازار ریپل ۱۷.۸۸ میلیارد دلار داشته است. نشانه‌ها حاکی از آن است که; کاردانو هنوز پتانسیل این را دارد که یک بار دیگر به سمت بالا حرکت کند.

کاردانو علیرغم کاهش ۶۹ درصدی نسبت به بالاترین قیمت خود، در موقعیتی عالی برای حفظ روند صعودی خود قرار دارد. بر اساس شاخص قدرت نسبی (RSI)، کاردانو در شرایط خوبی برای شروع افزایش قیمت قرار دارد. با این حال، اگر شاخص RSI به سطح خرید بیش از حد نزدیک شود; کاردانو می تواند یک اصلاح قیمتی را تجربه کند.

با این حال، حرکت RSI به سمت ۷۰ می‌تواند باعث کاهش قیمت شود; و بر ارزش بازار در حال افزایش آن تأثیر بگذارد. باید دید که به روزرسانی کاردانو تا چه حد به افزایش قیمت این ارز کمک خواهد کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx