ارزش کل بازار بیت کوین تا سال ۲۰۳۲ به ۲۰۰ تریلیون دلار می‌رسد

بیت کوین 200 هزار دلاری
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 643 نفر

ارزش کل بازار بیت کوین تا سال ۲۰۳۲ به ۲۰۰ تریلیون دلار می‌رسد

مدیر عامل بلاک استریم و حامی بیت کوین آدام بک می گوید که دارایی پرچمدار کریپتو می تواند در ۹ سال آینده به ارزش بازار ۲۰۰ تریلیون دلاری برسد، یعنی  قیمت تقریبی ۱۰ میلیون دلاری برای هر بیت کوین. در یک بحث توییتری، آدام بک می گوید که بر اساس عملکرد تاریخی، بیت کوین همچنان در مسیر ادامه روند صعودی خود به طور متوسط ۱۰۰ درصدی سالانه است. اوایل امسال من در مورد ادعای «بیت‌کوین ۲ برابری در سال» کنجکاو بودم. بازه ده ساله ژانویه ۲۰۱۳ تا دسامبر ۲۰۲۲ بیت کوین ۲.۰۳۶ برابر در سال (۱۲۰۰ برابر در یک دهه) افزایش یافت. اگر به همین منوال ادامه پیدا کند، تا پایان هاوینگ بعدی، یعنی حدود ۹ سال، از ۱۰ میلیون دلاربه ازای هربیت کوین و ارزش کل بازار ۲۰۰ تریلیون دلاری عبور خواهیم کرد.

۲۰۰  تریلیون دلار یک عدد پیش بینی ارزش بازار بیت کوین در سال ۲۰۰۹ توسط هال فینی است. این مقدار زیادی است، بخش قابل توجهی از ذخیره حق بیمه های ارزشی را در اوراق قرضه، حق بیمه پولی مستغلات، طلا، پرتفوی سهام ۶۰:۴۰ و غیره را جابجا می کند. مخترع کهنه‌کار بیت‌کوین و HashCash می‌گوید که بیت کوین به دلیل بازارهای غیر نقدینگی و تمایل سرمایه‌گذاران بیت‌کوین به نگهداری طولانی‌مدت سکه‌های خود، لزوماً نیازی به ورود ۱۰۰ تریلیون دلار به داخل آن برای رسیدن به همان ارزش بازار ندارد. همچنین به خاطر داشته باشید که بیت‌کوین نیازی به جذب ۱۰۰ تریلیون دلار برای رسیدن به آن ارزش بازار ندارد، زیرا به دلیل معاملات ضعیف نسبی و سرمایه گذاران فروشگاه های بلندمدت است. اگر بیت‌کوین واقعاً حرکت کند، واداشتن کسی به فروش سخت‌تر می‌شود و مجبور است آن را از کیف پول سرد خود بیرون بکشد.

با توجه به نوسانات، من فکر می‌کنم بیت‌کوین می‌تواند به‌شدت فراتر رود و به یکی از این ارزش‌های بازار ۱۰۰ تا ۳۰۰ تریلیون دلاری دست یابد، تصحیح کند و سپس با گذشت زمان مجدداً پذیرش پایدارتری را به دست آورد. من گمان می‌کنم که افرادی که دارای امتیاز ورودی متوسط هستند، نسبت به قیمت فعلی آن، انگیزه زیادی برای فروش ندارند. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۲۱۵۲۱ دلار معامله می شود که حدود ۴۶۰۰۰ دلار از ارزش بازار ۲۰۰ تریلیون دلاری فاصله دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx