مدیرعامل سلسیوس کناره گیری کرد

سلسیوس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 443 نفر

بر اساس بیانیه ای که این شرکت روز سه شنبه منتشر کرد، الکس ماشینسکی، مدیر اجرایی وام دهنده ارزهای دیجیتال سلسیوس نتورک که اعلام ورشکستگی کرده است، از سمت خود استعفا داده است.

مدیر مالی شرکت، کریس فرارو، به عنوان مدیرعامل موقت و مدیر ارشد بازسازی منصوب شده است

ماشینسکی در بیانیه‌ای گفت: «من همچنان تمرکز خود را بر کار برای کمک به جامعه برای متحد شدن در پشت طرحی حفظ می‌کنم که بهترین نتیجه را برای همه طلبکاران فراهم می‌کند. کاری که از زمان اعلام ورشکستگی شرکت انجام داده‌ام.»
کمیته رسمی بستانکاران بدون وثیقه، گروهی از مشتریان سابق سلسیوس که از دیگر مشتریان از طریق روند ورشکستگی شرکت نمایندگی می‌کردند، استعفای ماشینسکی را درخواست کرده بودند. طبق بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه در دادگاه ورشکستگی ارائه شد، کمیته همچنین اشاره کرده بود که ممکن است از ماشینسکی برای هرگونه خسارتی که فکر می‌کنند شخصاً به آنها مدیون است شکایت کند.
CEL، توکن اصلی این پلتفرم، در ابتدا پس از انتشار این خبر ۷.۵ درصد سقوط کرد، اما پس از گذشت چند ساعت، بیشتر آن را بازگشت. طبق گزارش CoinMarketCap، در ساعت ۱۲ ظهر به وقت هنگ کنگ، این رمز ارز با ۰.۱% کاهش به ۱.۵۰ دلار آمریکا رسید.
سلسیوس در ماه ژوئیه پس از مسدود کردن تراکنش‌ها بر روی پلتفرم خود در ماه ژوئن، برای فصل ۱۱ درخواست ورشکستگی کرد، زیرا یکی از انبوه شرکت‌های ارز دیجیتال درگیر سرایت ناشی از سقوط چند میلیاردی استیبل کوین الگوریتمی ترا شد.
بر اساس فایل صوتی لو رفته از یک جلسه شرکت در اوایل ماه جاری، ماشینسکی و اورن بلونشتاین، مدیر اجرایی، اخیراً گفتند که قصد دارند شرکت را به عنوان یک تجارت نگهبانی ارزهای دیجیتال سازماندهی مجدد کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx