دیفای به مقررات مناسبی نیاز دارد

دیفای
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 419 نفر

دیفای باید بخاطر خدمات به مشتریان خرد مقرراتی مناسب داشته باشد

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، در مورد گسترش امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) و تأثیر آن بر اکوسیستم مالی سنتی صحبت کرده و خواستار مقررات مناسب شده است.

جروم پاول در جریان رویدادی با عنوان «فرصت‌ها و چالش‌های توکنیزاسیون امور مالی» که روز سه‌شنبه توسط بانک دو فرانس برگزار شد، گفت: «مسائل ساختاری بسیار مهمی پیرامون عدم شفافیت» در اکوسیستم دیفای وجود دارد.

این اظهارات به دنبال نظرات آگوستین کارستنس، مدیر کل بانک تسویه بین المللی (BIS) بود که نسبت به تضاد بین DeFi و امور مالی سنتی ابراز نگرانی کرد.

کارستنز اضافه کرد که «چالش بزرگی» که آن‌ها، بانک‌های مرکزی و تنظیم‌کننده‌ها با آن مواجه هستند این است که دنیای دیفای و رمزارز جهانی و بدون مرز است.

پاول اذعان کرد که تعامل بین DeFi و سیستم بانکی از نظر ثبات مالی قابل توجه نبوده است و تأثیرات «زمستان بازار» دیفای را محدود می کند. با این حال، نقاط ضعف و کاری را که باید در مورد مقررات انجام شود را نشان داد.

پاول اضافه کرد که با گسترش DeFi و شروع به تماس با مشتریان خرده‌فروشی، مقررات مناسب باید اعمال شود. نظرات نشان می دهد که پاول مطمئن است که دیفای علی رغم رکود فعلی بازار، رشد زیادی در آینده خواهد داشت.

به گفته DefiLlama، ارزش کل قفل شده دیفای ۷۱ درصد از بالاترین رکورد خود در اواخر دسامبر، به حدود ۶۲ میلیارد دلار کاهش یافته است. این کاهش مطابق با بازارهای ارزهای دیجیتال است که با درصد مشابهی عقب نشینی کرده اند.

شرکت‌های بزرگ دارایی دیجیتال تا حد زیادی از تلاش‌های دولت بایدن برای فشار دادن به یک چارچوب نظارتی مشخص برای ارزهای دیجیتال استقبال کرده‌اند. با این حال، چرخ‌های بوروکراسی در ایالات متحده به کندی می‌چرخند و احتمالاً قبل از اینکه هر چیزی محکم روی میز قرار گیرد، تامل زیادی انجام شود.

رئیس فدرال رزرو همچنین در مورد  ارز دیجیتال بانک مرکزی ایالات متحده (CBDC) صحبت کرد و اظهار داشت که اگر یک ارز دیجیتال راه اندازی شود، نباید ناشناس باشد و کاربران ان باید تأیید هویت شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx