تحلیل و بررسی یونی سوآپ (UNI)

تحلیل و بررسی یونی سواپ (UNI)
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 375 نفر

یونی سوآپ در بازار ارزهای دیجیتال موج بزرگی ایجاد می کند و حجم آن نیز، در هفته گذشته رشد چشمگیری داشته است. قابل ذکر است، در آگوست ۲۰۲۱، حجم شبکه از ۹.۶۲ میلیارد دلار گذشت، اما در این هفته به ۸.۶۲ میلیارد دلار رسید. این تنها ۷ درصد کاهش را نشان می دهد. مجموع ارزش بازار این کریپتو در مقایسه با این زمان در سال گذشته، ۴۹ درصد کاهش داشته است.

یونی سوآپ

همچنین این صرافی غیرمتمرکز، شاهد افزایش عمده نرخ بحث در توییتر است. به گفته Santiment، این بیشتر به دلیل فراوانی “حساب های کلاهبرداری” است که معامله گران ساده لوح را از طریق نظرات خودکار هدف قرار می دهند. در واقع، یونی سوآپ بیشترین حجم بحث خود را در توییتر از زمان آغاز به کار دو سال پیش خود می بیند.

یونی سوآپ

همچنین بحث هایی در مورد اینکه یونی سوآپ چگونه به ادغام اتریوم پاسخ خواهد داد، وجود داشته است. در توییت اخیر، یونی سوآپ ادعا کرد که “به کار یکپارچه در طول انتقال ادامه خواهد داد.”

UNI علیرغم فروش هفته گذشته، در روزهای اخیر فعالیت صعودی نشان می دهد. سرمایه‌گذاران ممکن است در کوتاه‌مدت شاهد سود خوبی باشند، زیرا چندین عامل صعودی برای این DEX همسو می‌شوند.

حرکت یونی سوآپ ادامه دارد

UNI در ۳۰ آگوست جهش بزرگی انجام داد زیرا احساسات عمومی بازار بهبود یافته بود. در زمان انتشار، UNI پس از مشاهده افزایش ۶.۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در ۶.۳۳ دلار معامله شد. با این حال، طبق گفته کوین مارکت کپ، این همچنان ۱۰ درصد زیان UNI در هفته گذشته را به جا می گذارد. جالب توجه است، طبق Santiment، معامله گران همچنان تحت استرس باقی می مانند که در نمودار MVRV (30 روزه) منعکس شده است.

نسبت MVRV یونی، در زمان چاپ، ۱۶.۲۰-٪ بود. اما مهم این است که از هفته گذشته بهبودی قوی نشان داده است.

یونی سوآپ

ارزش RSI توکن یونی سواپ، در زمان نگارش این مقاله، روی ۵۴.۷۱ بود که به این معنی بود که نمی‌توان انتظار صعودی را در روزهای آینده داشت. در واقع، فعالیت آدرس نیز منجر به افزایش فشار خرید برای توکن شده است.

یونی سوآپ (UNI)

یونی سوآپ به دنبال بهبود است زیرا آینده کوتاه مدت برای توکن در حال حاضر روشن به نظر می رسد. آیا این صرافی غیرمتمرکز پیشرو در صنعت کریپتو این سرمایخ ها را هدایت خواهد کرد یا دوباره کاهش خواهد یافت؟

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx