رشد قیمت پولکادات با وجود اصلاح بازار

قیمت پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 466 نفر

رشد قیمت پولکادات

پولکادوت یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو در سال ۲۰۲۲ بوده است. این ارز دیجیتال توانسته در بازاری که اکثر ارزهای دیجیتال در حال ریزش هستند و به سرعت ارزش خود را از دست می دهند، رشد کند. قیمت پولکادات با شکستن سطح مقاومتی ۸ دلار، این ارز دیجیتال گام بزرگ دیگری برداشته است. پولکادات موقعیت خود را به عنوان یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال در بازار تثبیت می کند جای دوج کوین را گرفته است.

پولکادوت در جایگاه دهم قرار گرفت

دوج کوین توانسته است جایگاه خود را در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار در چند هفته گذشته حفظ کند. با این حال، این هفته معادلات با رشد قیمت پولکادوت تغییر کرد. این ارز دیجیتال در هفت روز گذشته بیش از ۷ درصد افزایش داشت; تا قیمت خود را به بالاتر از ۸.۵ دلار برساند. این باعث شد که ارزش کل بازار آن به بیش از ۹.۴ میلیارد دلار برسد.

نتیجه این شد که ارزش بازار پولکادات از دوج کوین پیشی گرفت. پولکادات در حال حاضر به عنوان دهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار شناخته می شود، اما این همه ماجرا نیست. حتی در اصلاح اخیر بازار در این هفته، پولکادات  یکی از محدود ارزهای دیجیتال است که در ۲۴ ساعت گذشته و بازه زمانی یک هفته گذشته رشد قیمتی داشته است.

در زمان نگارش این مقاله، پولکادات در حال حاضر با قیمت ۸.۵۲ دلار با رشد ۶.۱۵ درصد در ۲۴ ساعت گذشته معامله می شود. نکته جالب این است که با وجود کاهش حجم معاملات، قیمت پولکادات رشد کرده است. حجم معاملات پولکادات با ۸ درصد کاهش به ۴۲۷ میلیون دلار رسید.

به عنوان یک قاعده کلی، به نظر می رسد پولکادات روند رشد قیمتی اتریوم را دنبال می کند. رشد قیمتی اتریوم (بزرگترین شبکه مالی غیرمتمرکز (DeFi)) به شبکه‌های دیگر تاثیر گذاشته است; و باعث شد در این مدت شاهد بیشترین رشد در این شبکه ها باشیم

قیمت پولکادات و هدف ۹ دلاری

بهبود قیمت پولکادوت آن را در مسیری فوق العاده صعودی قرار داده است. اکنون به سطوح تکنیکالی مهمی رسیده است، که نشان می دهد رالی اخیر ممکن است هنوز ادامه داشته باشد. برجسته ترین آن، صعود پولکادات به بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه (۷.۴ دلار) آن بوده است.

از آنجایی که سرمایه گذاران مایل به خرید پولکادات با قیمت های بالاتر هستند، فشار خرید افزایش می یابد، به خصوص که فروشندگان در این مدت کمتر می شوند. علاوه بر این، با نرخ‌های بالای تورم اخیر، سرمایه‌گذاران بیشتری در تلاش برای یافتن بازارهای مناسب سرمایه گذاری هستند. بسیاری از آن ها جذب بازارهای مالی غیرمتمرکز می شوند.

با توجه به اینکه نقطه مقاومت قابل توجه بعدی در ۹ دلار است، پولکادات  دارای یک محدوده آزاد و بدون مقاومت برای رشد است. این قیمت برای خریداران فوق العاده جذاب است. زیرا پولکادات را از نظر ارزش بازار به رقیب خود یعنی سولانا نزدیک می کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx