بیت کوین به سوی ATH خود حرکت می‌کند

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 525 نفر

یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال که به دلیل پیشبینی‌های دقیق برای بیت کوین (BTC) در چندین سال گذشته شناخته شده است، می گوید این امکان وجود دارد که بیت کوین در سال جاری به بالاترین سطح تاریخی خود صعود کند.

این تحلیلگر با نام مستعار Dave the Wave به ۱۳۸،۰۰۰ دنبال کننده توییتر خود می‌گوید که عملکرد قیمت بیت کوین در سال های اخیر در یک الگوی متقارن رفتار کرده است، در حالی که در محدوده وسیعی بین سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ معامله می شود.

Dave از منحنی‌های رشد لگاریتمی (LGCs) در تحلیل تکنیکال خود استفاده می‌کند که هدف آن پیش‌بینی سطوح بالا و پایین بلندمدت هر چرخه بازار است. به گفته این تحلیلگر، اگر قیمت متقارن اخیر بیت کوین ادامه یابد، با در نظر گرفتن خط سیر LGC، رسیدن به بالاترین قیمت (ATH) در سال جاری دور از ذهن نخواهد بود.

«اگر این تقارن ادامه پیدا کند، BTC امسال به ATH ها (بالاترین رکوردهای تاریخ) فشار می آورد؛ هنوز تنها به وسط کانال LGC رسیده است.»

تحلیل بیت کوین

دیو یک سناریوی احتمالی را ارائه می دهد که در آن BTC “بازتابی” از قیمت دو سال گذشته را نشان می‌دهد و تا اواخر سال ۲۰۲۳ به سطح ۷۰۰۰۰ دلار می رسد.

قیمت بیت کوین

این تحلیلگر محبوب همچنین اتریوم (ETH) را زیر نظر دارد و دو نمودار را به اشتراک می‌گذارد که نشان می‌دهد پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو می‌تواند پا در ردپای اخیر قیمت بیت‌کوین بگذارد.

«شما می دانید که من عاشق بیت کوین هستم … اما من همچنین واقعاً ETH را دوست دارم.»

خرید بیت کوین

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx