انکر برای اولین بار از زمان مشارکت با مایکروسافت رشد ۷۸ درصدی را نشان می‌دهد

انکر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 372 نفر

پس از شراکت با مایکروسافت، انکر (ANKR) نشانه‌های امیدوارکننده‌ای از رشد را نشان داده است. این ارز دیجیتال پس از اعلام شراکت، بیش از ۷۸ درصد افزایش یافت، اما سپس وارد مرحله اصلاح شد و بیش از ۲۳ درصد از ارزش خود را از دست داد. با این حال، ANKR اخیراً برای اولین بار از زمان اعلام مشارکت خود رشد خوبی نشان داده است.

این افزایش قیمت یک سیگنال اساسی است که نشان می‌دهد ANKR پتانسیل رشد بلندمدت را دارد و نه فقط یک پامپ کوتاه مدت از تاثیر مشارکت با مایکروسافت. این رشد ممکن است به این واقعیت نسبت داده شود که انکر یک راه حل زیرساخت قوی است که سازندگان، برنامه ها و کاربران را به جدیدترین لایه اینترنت متصل می کند. بینش و تجربه منحصربه‌فرد این تیم در فناوری بلاکچین، ANKR را به مجرای عالی برای مایکروسافت برای پیشبرد مأموریت خود برای توانمندسازی افراد و سازمان‌ها برای دستیابی به اهداف بیشتر تبدیل می‌کند.

قیمت انکر

علیرغم اصلاح قیمت قبلی، رشد اخیر انکر نشانگر این است که سرمایه گذاران به پتانسیل پروژه ایمان دارند. از آنجایی که شرکت ها و افراد بیشتری از پتانسیل وب ۳ و فناوری بلاک چین استقبال می کنند، راه حل های زیرساختی ANKR تقاضای بالایی خواهند داشت. این تقاضا می تواند به رشد قابل توجهی در ارزش ANKR در دراز مدت منجر شود.

در حالی که ANKR در حال حاضر با اصلاحی در حجم معاملات مواجه است که می‌تواند نشانه‌ای از افت قیمت آتی آن باشد، اما بیشتر از روند کلی در بازار پیروی می کند. با این وجود، مشارکت مایکروسافت رای اعتماد اصلی به پتانسیل ANKR است و می‌تواند ارزش پیشنهادی آن را در چشم سرمایه‌گذاران و کسب‌وکارها افزایش دهد. ANKR هنوز یک ارز دیجیتال نسبتا جدید است و هنوز سابقه رشد خوبی را ایجاد نکرده است. با این حال، همکاری اخیر آن با مایکروسافت و رشد متعاقب آن نشان می دهد که انکر پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در اکوسیستم بلاک چین و وب ۳ را دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx