انجمن اتریوم نسبت به ارتقای شانگهای خوش‌بین است

اتریوم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 337 نفر

انجمن اتریوم نسبت به ارتقای آینده شانگهای، که امکان برداشت ETH های استیک شده را فراهم می کند، خوش بین بود و این به معنای پایان یک انتظار دو ساله است. در مرحله ارتقاء، توسعه دهندگان اتریوم به روز رسانی‌های کلیدی را در بخش آزمایش ارائه کردند. یکی از توسعه دهندگان به روز رسانی در مورد آزمایش برداشت‌های ETH استیک شده در شبکه آزمایشی ژجیانگ ارائه کرد و اظهار داشت که هیچ مشکلی پیدا نشده است.

این تیم قبل از راه‌اندازی مورد انتظار در شبکه اصلی اتریوم در ماه مارس، روی ارتقای شانگهای در شبکه آزمایشی Sepolia کار می‌کرد. با نزدیک شدن این ارتقاء بزرگ، توسعه دهندگان ETH نیز وارد عمل شدند. داده های سنتیمنت نشان داد که فعالیت توسعه در هفته گذشته به شدت افزایش یافته است.

اتریوم

در انتظار ارتقای شانگهای، اکوسیستم اتریوم جهشی را در فعالیت استیکینگ ثبت کرد. طبق داده های گلسنود، ارزش کل قفل شده و تعداد سهامداران (استیکرها) به طور پیوسته در چند هفته گذشته افزایش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، بیش از ۱۶ میلیون ETH در قراردادهای هوشمند شبکه قفل شده بود که نشان دهنده رشد ۶ درصدی از آغاز سال ۲۰۲۳ است.

تحلیل اتریوم

دلیل دیگر رشد استیکینگ می‌تواند جهش در درآمد اعتباردهندگان باشد. طبق داده‌های استیکینگ ریواردز، درآمد تقریباً ۴۰٪ در ۳۰ روز گذشته افزایش یافته است و کاربران را تشویق می کند تا در فعالیت استیکینگ شرکت کنند.

قیمت اتریوم

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx